آزار زنـان از سـوی روانشناس قلابــی

مرد تبهکار که با معرفی خود به عنوان روانشناس و با ترفند ویزیت حضوری، زنان را مورد آزار و اذیت و اخاذی قرار می‌داد از سوی پلیس فتا دستگیر شد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل زن جوانی به پلیس فتا مراجعه و از یک روانشناس به اتهام اذیت و آزار و اخاذی شکایت کرد.

شاکی درباره جزئیات این پرونده به پلیس گفت: مدتی پیش به‌دلیل مشکلات روحی به‌دنبال یک روانشناس در فضای مجازی بودم که با صفحه‌ای در اینستاگرام آشنا شدم که مطالب خوبی در آن بارگذاری شده و مربوط به یک روانشناس بود؛ بنابراین برای مراجعه حضوری با دفتر وی تماس گرفته و سپس با تعیین وقت به آنجا مراجعه کردم اما دقایقی پس از حضورم در دفتر مرد روانشناس ناگهان با تهدید اسلحه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و با تهدید مبالغی پول نیز از من گرفت.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: بلافاصله پس از بررسی اظهارات شاکی و انجام تحقیقات سایبری، اقدامات اولیه پرونده آغاز شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. با بررسی‌های بیشتر، شاکی‌های این مرد تبهکار به بیش از ۱۰ نفر افزایش یافت و کارشناسان فنی با تحقیقات بیشتر متوجه شدند مجرم با جعل عنوان روانشناس در اینستاگرام فعالیت می‌کند و بعد از پیدا کردن سوژه‌های خود، اهداف مجرمانه‌اش را پیش می‌برد.

با تلاش‌های شبانه روزی پلیس فتا، این فرد شناسایی و دستگیر شد. همچنین از محل اختفای او، یک قبضه سلاح قلابی و تعدادی بی‌سیم نیز کشف و ضبط شد.

گودرزی با اشاره به اینکه این شخص دارای سابقه بیماری روانی است؛ گفت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا به جرائم خود نسبت به جعل عنوان، برقراری ارتباط با سوژه‌ها و در نتیجه تهدید و اخاذی اعتراف کرد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    8 0
    من فکرمیکردم نسل انسانهای غارنشین عصرحجری منقرض شده!!!ولی میبینم هنوزم افرادی درجامعه داریم که باین خرافات اعتقاد دارند وبرای حل مشکل خودشون باین افراد کلاهبردارمراجعه میکنن ووقتی دقت میکنی میبینی اینان بازمانده های همون انسانهای غارنشین عصرحجری هستند!
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      1 0
      مد شده هر کی ادم میکشه اختلاس میکنه میگه دیوونه ام اختلال دو قطبی دارم. مجازات محمد قبادلو یک سال طول کشید . قانون را اصلاح کنید که اطلاق دیوانه درصد بخورد. ضمنا دیواتنه جایش تیمارستان است نه رها در جامعه.
  • CN ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    8 4
    ۱- تجاوز نه اذیت و آزار پس آزاد خواهد شد ۲- سابقه روانی داره یا براش ساخته‌اند پس آزاد خواهد شد ایران بهشت خلافکاران ، متجاوزان ، دزدان، زورگیران و خفت گیران، قاتلان ، اختلاسگران که این آخری بیشتر در بین مسئولان هست.
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      5 4
      پس امریکا مهد تمدن را ندیدی ؟؟!!
    • US ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      2 2
      تو چند سال امریکا بودی غربتی؟
  • مهدی قُدوسی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    5 0
    واقعاً شدت ساده لوحی و احساسی بودن اغلب مردم ایران خیلی عجیبه ! در هیچ کجای دنیا مردم اینقدر راحت به دیگران اعتماد نمی کنند . یکی از آشنایان تعریف می کرد : ما دو نفر ایرانی در یک پرواز به مقصد هانوفر آلمان بودیم ، یک خانم آلمانی دچار سردرد شدید شده بود ، همراه من یه دونه قرص مسکن به اون خانم تعارف کرد . خانمه گفت : شما دکتر هستید ؟ همراه من گفت نه ! خانمه با همون حالت بیماری صداشو بلند کرد که به چه حقی به من قرص میدی !؟ در حالیکه تخصص نداری ! و حتی مهمانداری هواپیما و بقیه مردم هم از دوستم طلبکار شدن ... دیگه کم مونده بود کار به شکایت و پلیس بکشه !! حالا مقایسه کنید با مردم ایران که خیلی راحت به دیگران اعتماد می کنند ..! ماشاءالله ملت ما در همه زمینه های سیاسی ، اقتصادی ، پزشکی و ... فوق تخصص هستن😁🤭
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      2 0
      خود دکتر پنداری قسمت کوچک ماجراست!!!! طرف خبر بی بی سی و صدای آمریکا و اینتر نشنال گوش میدهد ، توهم کارشناس خبره سیاسی بهش دست میدهد و در مورد همه امور نظر میدهد و عین به عین همه گفته های آنها را بازگو میکند اما وقتی می گوئیم منبع خبر را از کجا آوردی می گوید، همه میدانند !!!! منبع از این آشکار تر !!! همه میدانند!!! همه آنهائی هم که میگوید مثل خودش اینتر نشنال صهیونی میبینند !!! البته این اسمش ساده لوحی نیست !!! بیشتر مرغ همسایه غاز است را ملاک زندگی قرار میدهند و وقتی به خارج از کشور مهاجرت می کنند تازه متوجه میشوند که باید صبح تا شب سخت ترین و یا پائین ترین کارها را انجام بدهند تا یک لقمه نان بخورند تازه به عنوان شهروند جهان سومی !!!
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    2 1
    زنه شاکی رفته دفتر فرد . ادرسش رو بلد بوده. دیگه تلاش شبانه روزی پلیس برای یافتن ادرس فرد چه معنی داره؟
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    1 0
    متاسفانه 99 درصد مقصر خود دخترها هستن
  • بانو IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    بیماری روانی یعنی چی؟همچین بزنید تا یادش بیاد نام اجدادشو . اعدام کمترین مجازات برای این آشغال هاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس