کد خبر 1564931
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
رئیس شورای شهر رباط‌کریم دستگیر شد

فرمانده انتظامی ایلام گفت: قاتل دختر ۶ ساله ایلامی که در طی درگیری روز گذشته کشته شد، کمتر از ۱۰ ساعت در یکی از محله چالسرا شهر ایلام دستگیر شد.

به گزارش مشرق، جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، صبح پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه گفت: با تلاش گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی استان، قاتل دختر ۶ ساله ایلامی در کمتر از ۱۰ ساعت در یکی استان‌های مرکزی دستگیر شد.

وی افزود: در پی درگیری روز گذشته ۲ نفر در محله چالسرا شهر ایلام که منجر به کشته شدن دختر ۶ ساله و زخمی شدن مادرش شده بود، با توجه به حساسیت موضوع دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش و پیگیری گسترده و اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از استان های مرکزی شدند.

سلمانی خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با مرجع قضائی و صدور نیابت قضایی، متهم در یک عملیات منسجم و غافلگیزانه در یکی از استان‌های مرکزی کشور دستگیر شد و جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش مشرق از ایلام، پلیس با تمام توان و با بهره گیری از تجهیزات فنی و توان اطلاعاتی خود اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • DE ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    5 5
    این دستگیریهای قاتلین و دزدان و اراذل و اوباش و زورگیران و وطنفروشان و موادی ها و غرب پرستان...منافقین و جاسوسان ..همه از کیسه زن هرزه گی بردگی میرود این جانیان ستون فقرات و موتور محرکه زن هرزه گی بردگیو اغتشاشیدن ها هستند .کسی که برای دزدیدن یک موبایل با قداره به جان مردم بیافتد با چندین میلیون تومان شیتیل در اغتشاشات و اغتشاشیدن ها دهها انسان را راحت میکشد.
  • احمد...... IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    18 0
    چقدر قدیم هاخوب بود.درشهری که من زندگی می کردم،بچه هاتاپاسی ازشب درکوچه وخیابان بازی می کزدند وهیچ خطری هم تهدیدشان نمیکرد.درب خانه ها تاغروب،بسته نمی شدوهمیشه بازبود.بچه ها مسیرهای طولانی مدرسه راپیاده می رفتند ومی آمدند.الان جو زمانه طوری شده که ازانسانها، باید بیشتر ازحیوانات وسگ های ولگرد،ترسید!!!
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      1 0
      درسته، واقعا یادش بخیر، اما اگربه تغییرات جهانی زندگی بشر در طول این سالها اشاره نکنیم در حق کشور خودمان بی انصافی کرده ایم. به قولی امروزه هرجا بری آسمان همین رنگ است فقط انتظارها از نطامی که خود را برخاسته از چنان انقلاب کامل و باشکوهی میداند بسیار بیشتر است.
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      0 1
      حالاتااین حدم دیگه نبود.منم۶۰سالمه.قدیماهم بایدبچه هاتونوازخطراراذل واوباش حفظ میکردی.فقط چون خانواده هاپرجمعیت بودندنصف راه امنیت روخودشون رفته بودند.
    • DE ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      5 0
      خوب اونموقعها ۱۵ میلیون افغانی بی هویت تو کشور عزیزمان ایران نداشتیم، و مردم این همه جنایت وکشتار و ترور را از دشمنان ایران یاد نداشتند، عزیز برادر
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      1 0
      آن زمانها بسیج محله فعال بود و هیچکی جرات نمی کرد کار اشتباهی انجام بدهد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس