کد خبر 1592668
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷
واکنش رسانه‌های پرتغالی به استعفای «مورایس»

سرمربی سپاهان در پاسخ به شعار هواداران علیه او عنوان کرد هواداران قبلا او و تیمش را ۹۰ دقیقه تشویق می‌کردند و این فوتبال است.

به گزارش مشرق، ژوزه مورایس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نساجی در هفته بیست‌و سوم لیگ برتر اظهار کرد: در شرایط طبیعی بازی نزدیک بود و ساده نبود. ما موقعیت ایجاد کردیم اما نتوانستیم گل بزنیم. تلاش بازیکنانم با اتفاقاتی که افتاد، خوب بود. با این شرایط کسب نتیجه ساده نبود و بازی مساوی شد. باید برای بازی‌های بعدی رو به جلو حرکت کنیم و به نتیجه بهتری برسیم.

او درباره شعار هواداران علیه او گفت: من لحظاتی داشتم که ۹۰ دقیقه هواداران هم من و هم بازیکنان را تشویق می‌کردند و این فوتبال است. این دفعه اول است که چنین شرایطی پیدا کردیم اما به دنبال راه حل هستیم تا از این چالش بیرون بیاییم. نه برای بازیکنان، نه برای هواداران و نه برای باشگاه این اتفاقات ساده نیست اما همیشه مردان بزرگ می‌دانند در شرایط سخت از این شرایط بیرون بیایند.

سرمربی سپاهان در پایان اضافه کرد: چیزهایی وجود دارد که خودتان می‌دانید و نمی‌شود تکرار کرد اما باید رو به جلو حرکت کنیم و اشتباهات را برطرف کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    باشگاه سپاهان چقدر صبر وحوصله اين سرمربی همان نیم فصل اول بایدکنار گذاشته‌ می شد تيم سپاهان با اين همه بازیکن خوب ومستعد وسرمایه هنگفت باید صدر نشین جدول ليگ باشد درخانه درمقابل تيم ته جدولی متوقف می شود
  • Mhmdhosyn IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    خوشم میاد از رو نمیره ۸ باخت ۲ برد ۲ تساوی با این بودجه سپاهان این بازیکنان ستاره پولی میگه این فوتبال واقعا تو دیگه چقدر گستاخی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس