اطلاعی از استفاده از سلاح‌های خود علیه امدادگران غزه نداریم!

مشاور ارتباطات امنیت ملی کاخ سفید از پذیرش همدستی آمریکا با رژیم صهیونیستی در حمله به امدادگران بین المللی در غزه طفره رفت.

به گزارش مشرق، کاخ سفید مدعی بی اطلاعی از استفاده از سلاح های خود در حمله به کاروان یک نهاد امدادرسانی بین المللی شد.

«جان کربی» مشاور ارتباطات امنیت ملی کاخ سفید روز چهارشنبه مدعی شد این کشور از نوع تسلیحاتی که رژیم صهیونیستی در حمله جدید خود به امدادگران یک نهاد بین المللی استفاده کرده، بی اطلاع است.

مشاور ارتباطات امنیت ملی کاخ سفید در پاسخ به این سوال که آیا تسلیحات یا منابع تامین شده از سوی آمریکا در این حمله دخیل بوده است، گفت: من پاسخ این سوال را نمی دانم.

ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود علیه نیروهای امدادرسان خارجی در نوار غزه، خودروی کارکنان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی را که برای بازدید از وضعیت نواره غزه به این باریکه سفر کرده بودند، بمباران کرد که طی آن هفت تن از اتباع استرالیا، انگلیس، لهستان، آمریکا و کانادا کشته شدند.

اتحادیه اروپا در واکنش به این جنایت تاکید کرد که هدف قرار دادن اعضای تیم آشپزخانه مرکزی جهانی و کشتار آن‌ها توسط ارتش رژیم صهیونیستی وحشتناک است.

این اتحادیه تاکید کرد که ما منتظر اجرای قطعنامه شورای امنیت در رابطه با آتش‌بس فوری در غزه و اجرای تدابیر دیوان دادگستری بین‌المللی هستیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    1 0
    مطلع میشید ان شا الله
  • علی IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    1 0
    اوج حرومزادگی و وقاحت از نوع آمریکایی!
  • IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    1 0
    یعنی باز گداشتن دست هر وحشی بازیی
  • IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    1 0
    شیطان بزرگ پشت سرش است. باید تدبیر کرد
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    1 0
    بپرس و بعد نتیجه را بگو
  • ح IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    حمله به خانه ها و مجتمع های مسکونی، مدارس، بیمارستان ها، مساجد و کلیساها، صف های توزیع غذا، چادرهای آوارگان، ویران کردن کامل محلات و کل شهر، تخریب گورستان ها و بیرون کشیدن اجساد، سرقت اجساد نوزادان و اجساد مردم و ارسال به مراکز تشریح و دانشکده های پزشکی و تحقیقاتی و سوء استفاده از اجساد، حمله به کارکنان سازمان ملل و کارکنان آشپزخانه سازمان ملل، کشتار کودکان و زنان و خبرنگاران و پزشکان، حمله به سفارت و کنسول گری. اینها بخشی از جنایات این رژیم تروریست است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس