کد خبر 1586169
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
حماس: اسرای صهیونیست را رایگان تحویل نخواهیم داد

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد که این جنبش اسیران صهیونیست را رایگان آزاد نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، محمد نزال، یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس در گفتگو با الجزیره مباشر تاکید کرد که حماس اسرای صهیونیست در نزد خود را رایگان تحویل رژیم صهیونیستی نخواهد داد.

این عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین افزود: مذاکرات غیرمستقیم امروز آغاز شده است، اما هنوز زود است که بگوییم آیا به نتیجه می‌رسد یا خیر.

محمد نزال همچنین تصریح کرد که اشغالگران اسرائیل هیچ مدرکی دال بر حضور نیروهای نظامی در مجتمع پزشکی الشفا در شمال غزه ارائه نکرده اند.

جنبش حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیرانه‌ای به نام طوفان الاقصی را از نوار غزه در جنوب فلسطین علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد و پس از ۴۵ روز درگیری در ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳ آتش بس حاصل شد. توافق موقت بین رژیم اشغالگر اسرائیل و حماس به مدت چهار روز برای تبادل اسرا بین دو طرف صورت گرفت.

آتش بس ۳ روز دیگر تمدید شد و پس از آن اشغالگران صهیونیست حملات وحشیانه خود را علیه نوار غزه از سر گرفتند و تمام گذرگاه‌های منتهی به این نوار را بستند، آن را محاصره کردند و از رسیدن آذوقه و کمک‌های بشردوستانه به ساکنان آن جلوگیری کردند.

به دنبال حملات وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی تاکنون بیش از سی و سه هزار نفر از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیده اند، ده ها هزار نفر مجروح شده اند و قحطی و گرسنگی جان بیش از یک میلیون انسان را تهدید می کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس