تشدید بحران در رژیم صهیونیستی/ عضو کابینه امنیتی تهدید به استعفا کرد

منابع رسانه‌ای از ایجاد اختلافات داخلی عمیق میان مقامات رژیم صهیونیستی و تهدید عضو کابینه امنیتی و سیاسی این رژیم به استعفا و خروج از کابینه پرده برداشتند.

به گزارش مشرق، «گدعون ساعر» عضو کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی تهدید به خروج از این کابینه درصورت مخالفت با عضویت وی در کابینه جنگ کرد.

وی به شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت: اگر طی چند روز آتی عضو کابینه جنگ نشوم، استعفا خواهم داد.

ساعر در این باره گفت: از همان روز نخست گفتم تا زمانی که تاثیرگذار باشم در کابینه می‌مانم و امروز خارج از کابینه جنگ تاثیری نخواهم داشت.

ساعر پنج شنبه اعلام کرد که از ائتلاف «اردوگاه رسمی» به ریاست «بنی گانتس» خارج شده است و از کنست خواست که او و حامیانش را به عنوان یک حزب جدید به رسمیت بشناسد.

ساعر پس از اختلاف با گانتس درباره نحوه مدیریت جنگ غزه و جدا شدن از ائتلاف اتحاد (متشکل از ۲ حزب آبی‌سفید و امیدنو)، خواستار عضویت در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شد.

گانتس در پاسخ به وی گفت: کابینه جنگ با ترکیب اعضای کنونی، به خوبی در حال انجام وظیفه است و وقتی کارها با همین تعداد اعضا، به خوبی پیش می رود نیازی به پذیرش عضو جدید در آن، وجود ندارد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ، «گادی آیزنکوت» عضو ائتلاف «اتحاد»، «ران درمر» وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، پنج عضو کابینه جنگ این رژیم هستند.

اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی درباره نحوه مدیریت جنگ غزه اختلاف نظر دارند و در حالی که آیزنکوت و گانتس خواهان در اولویت قرار دادن آزادی اسرای صهیونیست حتی به قیمت توقف جنگ هستند، نتانیاهو، گالانت و درمر خواهان تداوم جنگ هستند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس