کد خبر 1585459
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
حمله پهپادی ارتش اوکراین به پایتخت روسیه خنثی شد

مقامات و رسانه‌های روسیه از تلاش ارتش اوکراین برای حمله پهپادی به شهر مسکو هم‌زمان با برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه خبر دادند.

به گزارش مشرق، هم‌زمان با برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه، «سرگئی سوبیانین» شهردار مسکو، پایتخت روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی ارتش این کشور لحظاتی پیش چند پهپاد مهاجمِ اوکراینی در حال حرکت به سمت مسکو را رهگیری و منهدم کردند.

وی با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: امروز نیروهای پدافند هوایی وزارت دفاع در منطقه شهری دوموددوو ۲ پهپاد در حال پرواز به سمت مسکو را خنثی کردند و بر اساس اطلاعات اولیه، هیچ خسارت یا تلفاتی در محل ریزش آوارها وجود نداشت.»

شهردار مسکو لحظاتی بعد در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: نیروهای دفاع هوایی وزارت دفاع در منطقه شهری رامنسکی حمله یک پهپاد را که به سمت مسکو در حال پرواز بود خنثی کردند.

وی همچنین با تایید خنثی شدن یک حمله پهپادی در شهر استوپینو گفت «طبق اطلاعات اولیه، در محل ریزش باقی‌مانده پهپادها هیچ خسارت یا جراحتی مشاهده نشده و متخصصان اورژانس در محل حادثه حضور دارند.»

در هفته‌های اخیر نیروهای اوکراینی تقریباً روزانه مناطق مرزی روسیه در استان های بلگورود، بریانسک، کورسک، ورونژ، روستوف و شبه جزیره کریمه را با هواپیماهای بدون سرنشین و موشک هدف قرار می دهند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    2 1
    خوب مسکو رو به اتش کشیدن.البته پهپادها به هدف خوردن و خنثی شدن خخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس