صنعا: قواعد جدید درگیری در برابر آمریکا و انگلیس وضع می‌کنیم

وزیر دفاع یمن امروز (یکشنبه) در سخنانی ضمن تاکید بر تداوم عملیات نیروهای مسلح یمن علیه کشتی‌های واشنگتن، لندن و رژیم صهیونیستی، از وضع قواعد جدید درگیری در برابر آمریکا و انگلیس خبر داد.

به گزارش مشرق، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در این باره اظهار داشت: ما با استفاده از قدرت خود قواعد جدید درگیری را وضع می‌کنیم که آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، صهیونیست‌ها و دنباله‌روهای آنها ، بهای سنگین آن را پرداخت خواهند کرد.

العاطفی تاکید کرد: یمنی‌ها جنگ طلب و متجاوز نیستند، اما جنایات وحشیانه‌ غزه ملت‌های آزاده جهان ازجمله ملت یمن را بر آن داشت تا موضع خود را دربرابر این جنایات اعلام کنند. ورود یمن به نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی و محاصره دریایی آن، یک تصمیم حاکمیتی، ملی، اسلامی و انسانی است.

وی با تاکید بر اینکه یمن همچنان مانع از عبور کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی و یا عازم بنادر آن می‌شود، گفت: عملیات نیروهای مسلح یمن علیه کشتی‌های نظامی و تجاری آمریکا و انگلیس متوقف نخواهد شد.

ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند. درپی این اقدام کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی نیز به هدف مشروعی برای نیروهای مسلح یمن تبدیل شدند.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    2 6
    یه ماهه دارید با ترقه هاتون مثلا با امریکا و اسرائیل و بریتانیا میجنگید هنوز یه دونه سرباز صفر امریکایی رو نتونستید بکشید خخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      3 1
      چند ماهه که بندر ام رشرش ( عیلات) از کار افتاده است. ارتش یمن و کمیته های مردمی یک ماهه است که تک و تنها در برابر نیروی دریایی ایالات متحده امریکا و ناوگان سلطنتی بریتانیا مقاومت می کند. دهها فرود کشتی مورد اصابت موشک و پهباد قرار گرفته است. تا همین الان هم خوب مقاومت کردند. شناسایی اهداف دریایی کار آسانی نیست. خصوصا این که یادمان هست که نبردناوهای ما چطوری در جریان جنگ تحمیلی توسط متجاوزان امریکایی نابود شدند. اگر دین نداری حداقل آزاده باش
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      3 1
      البته ما سابقه ضربه مغزی شدن گروهی از سربازان فرماندهی مرکزی ایالات متحده امریکا را در عراق داریم.
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      3 1
      ترقه اند؟؟ همه دنیا رابسیج کردند علیه چند تا ترقه؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      2 1
      بله درسته شما بودید کشتی انگلیسی رو غرق کردید
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      2 1
      هیچ کشتی انگلیسی ای غرق نشده اون کشتی که به دروغ ادعا کردن انگلیسی بوده مال انگلیس نبود.مثل این میمونه که اف 5 شما رو روسیه بزنه بعد بگه هواپیمای امریکایی رو زدیم ساخت امریکاست ولی مال امریکا نیست.اون بنده خدایی هم که گفته بندر اسرائیل از کار افتاده بهتره از پایگاه بسیجشون خارج شه تا دنیای واقعی رو هم ببینه
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    3 1
    وقتی که امروز وزیر دفاع و روز جمعه سید عبدالملک بدرالدین الحوثی اخطار داد آن را باید به جد گرفت. وقتی که بالاترین مقام معنوی و ارشدی یمن و بالاترین مقام نظامی مطالبی را عنوان می کنند یعنی قضیه جدی است و منتظر پاسخ دردناک باید باشند ان شاء الله...... االله اکبر، الموت لامریکا، الموت لاسرائیل، اللعنه علی الیهود، النصر للاسلام
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    3 1
    یمن در طول تاریخ ثابت کرده است که دلاورترین ملت روی زمین است و حاضرند جانشان را در راه آرمان و حق بدهند. حتی جنوبی ها همین نگاه را دارند. میلیون ها مسلمان و عرب ساکت هستند و این به اصطلاح خودشان بازوهای منظقه ای ایران هستند که در برابر تجاوز وحشیانه ارتش کودک کش، خبرنگارکش و زن کش اسرائیلی دارند از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه حمایت می کنند. شیعیان لبنان، عراق و یمن دارند به اهل سنت در فلسطین کمک می کنند. و باقی مانده گروه های سلفی و جهادی و سنی جهان عرب و اسلام ساکت هستند و کاری نمی کنند. افتخار این پیروز - که انشاء الله به زودی محقق می شود- به محور مقاومت و رهبران آن - امام خامنه ای، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، سید حسن نصرالله، فرمانده محمد ضیف، اسماعیل هنیه ؛ زیاد النخاله و...- و جمهور و عقبه مردمی آن خواهد رسید. فقط و فقط صبر باید کرد؛ چرا که خداوند با صابران است و این سنت الهی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس