ادعای سرمربی استقلال درست نبود/دست نکونام پرتر از سرمربی پرسپولیس

بررسی فهرست نیمکت نشینان دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دربی صد و سوم نشان می دهد دست جواد نکونام پرتر از اوسمار ویه را برای این دیدار بود و او بازیکنان با کیفیت تری در اختیار داشت.

به گزارش مشرق، جواد نکونام که از ابتدای فصل در مورد کمبود بازیکنان اظهارات و مصاحبه های زیادی داشته و بارها مدیریت باشگاه استقلال را به خاطر نداشتن بازیکن مورد انتقاد قرار داده است، برای دربی صد و سوم بازیکنان با کیفیت تری نسبت به رقیب خود در اختیار داشت اما نمایش تیمش ضعیف و دور از انتظار بود.

بررسی اسامی بازیکنان ذخیره و نیمکت نشین دو تیم نشان می دهد که اوسمار چند بازیکن کم نام و نشان روی نیمکت داشت اما همه بازیکنانی که روی نیمکت استقلال نشسته بودند صاحب نام و باتجربه بودند و از نظر کیفیت هم شرایطی به مراتب بهتر حریف داشتند.

ذخیره‌های پرسپولیس: محمد مهدی احمدی، ابوالفضل بابایی، وحید امیری، سعید صادقی، امیررضا رفیعی، محمد خدابنده لو، وحدت حنانوف، سهیل صحرایی و سینا اسدبیگی.

ذخیره‌های استقلال: محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، پیمان بابایی، محمدزبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی و میلاد شیخ فخرالدینی.

با وجود شرایط بهتری که جواد نکونام داشت، تیمش نتوانست نمایش قابل قبولی در دربی داشته باشد و بیشتر زمان بازی را به دفاع پرداخت تا یک امتیاز را بگیرد و فاصله اش با پرسپولیس را حفظ کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    5 4
    تبریک تبریک تبریک. اختلاف ۳ امتیازی حفظ شد...بازیکنان خوشحالند. ما هم خوشحالیم.
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    3 7
    ما به خودمان باختیم.نیمه دوم رو اگه عین نیمه اول بازی میکردیم، این کیسه اون تیمی نبود که بخواد اذیت کنه. تیم کیروشی که دیگه قدرت حمله نداره...
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      0 0
      خود لنگ هم دنبال مساوی بود.توپو فقط داشتن تو ذفاع پاسکاری میکردن مالکیت توپشون بره بالا
  • علی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    14 8
    دلیل این همه حجمه در رسانه ها علیه نکونام در این روزها فقط و فقط حرصی هستش که ایشون به واسطه عدم حضورش در مصاحبه ها سر آنها درآورده …. اگرچه این کار نکونام را نمیپسندم چون حاصلش این هجمه های ناحق هستش
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      0 0
      دقیقا.شیتیل خبرنهارا رو نداده.اینا با اونایی که شیتیل میدن خوبن مثل قهریا و دلال کروات
  • بابک IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    7 0
    هر تیم در انتخاب تاکتیک صاحب اختیاره. پرسپولیس در بازی با فولاد ، خیلی زهردار نشون داد. واسه همین به آقای نکونام حق میدم.
  • حمید IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    7 2
    شما میکروفن به دست ها و روزنامه نویس ها چرا افکار مردم رو به هر طرف دلتون میخواد میبرید؟بازی رو همه ما میبینیم دو تا نیمکت هم میشناسیم،چرا بعدا از بازی طوری مینویسید که ادم فکر میکنه بازی رو اشتباه دیده ،ما به عنوان یک استقلالی توقع بازی دفاعی از تیم نداریم ولی کل نود دقیقه رو دیدیم،یک ربع اول رو دیدیم که چندین موقعیت استقلال خلق کرد و گل نکرد ضد حملات و سانتر ها و موقعیت سوزی های استقلال رو دیدیم کنارش پاسکاری تو دفاع پرسپولیس و چند ضربه کاشته ای که زدن هوا و دفاع نیمه دوم استقلالم دیدیم،
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    5 2
    یک تیم فقط ۵ تعویض می تونه بکنه.امیری، اسدبیگی،صادقی و خدابنده لو قطعا کیفیت بالاتری از تعویضی ها استقلال داشتند.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    5 2
    بس کنید حداقل توی حرفه خبرنگاری شرافت داشته باشید
  • مهدی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    5 2
    چه هجمه ای علیه نکو نام راه افتاده چون باج شغال نمی دهد
  • حسین IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    1 4
    مربی اگر مربی بود اینقدر غر نمی زد کارش را می کرد بهانه نمی گرفت
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      0 0
      اره مثل یحیی خخخخخخ
  • ع IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    4 1
    شما به وحیدی امیری و حنانوف و...صاحب نام میگی بی نام و نشان!!؟؟؟ مشکل شما اول مصاحبه نکردن نکونام هست که اونم بخاطر اینکه مجبور نشه در مورد مشکلات باشگاه صحبت بکنه و حاشیه درست بشه به جمع رسانه نیامد دوم اینکه پرسپولیس نتونست جلو تیم نکونام امتیاز بگیره ...اما باید انصاف داشته باشیم و در هر مورد آسمون ریسمون نباشیم.
  • مصطفی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    7 0
    اف به شما اصحاب رسانه قلم فروشان متعصب که روز رو شب و شب رو روز نشون میدین
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    2 0
    واقعا نویسنده این مقاله تابلو پرسپولیسی هست. کجای دنیا تیم قوی تر برتر میاد دفاعی بازی کنه. پرسپولیس یک تیم حکومتی هست حتی روزی این تیم خصوصی هم بشه بازم در بدنه حکومت ادم زیاد داره که ازش حنایت خواهند کرد. تیم سپاهانم که صنعتیه. این دوتا تیم امان نمیدن به بقیه و هرچی بازیکن خوبه درو میکنن. استقلال چون مورد علاقه شاه بود هنوزم فده ای در این نظام تصور میکنن به همین علت باید این تیم رو تضعیف کرد.
    • ۶۶۶۶۶۶ IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      0 0
      یه جوری میگه پرسپولیس تیم حکومتیه انگار تو سرود ملی میگن پرسپولیس آزادی جمهوری اسلامی
  • DE ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    1 3
    واقعا عجیبه که به جنگ روانی نکونام انقدر توجه بشه. ولی خب باید رسوا بشه آدم دروغگو... از استادش کیروش یاد گرفته
  • IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    وقتی می گیم تیم حکومتی پیروزی و این مسئله اثبات های بسیار دارد یعنی همین که می بینید که استقلال با نصف اسکواد و توان تیمی پیروزی توانست این تیم حکومتی را متوقف کند بعدش این همه رسانه افتادند به تخریب نکونام و تیمش و کلیت باشگاه استقلال , که می بینید استقلال نصف زیرساخت های پیروزی را هم ندارد که می بینید منصوبین دو باشگاه از یک وزارتخانه انتخاب می شن خروجی یک دستشون شده کوه بدهی 800 میلیاردی برای استقلال و مشکل نداشتن آن یکی و داشتن هوادار متمول بدون نام و نیم برگ سند ! از هر مولفه ایی نگاه کنید می بینید که از سال 95 چه گذشته و اظهر الشمس است که آقایان دنبال نابودی استقلال هستند چون فکر می کنند این تیم مال شاهه !!!!!!!!!!!!!!!!!!! نفرین 30 میلیون نفر ایرانی پشت همه شما مافیای لنگه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس