محمد مومنی

پیشکسوت استقلال گفت: جواد نکونام و بازیکنان تیم استقلال مشخصاً برای نباختن و حفظ صدرنشینی‌شان با فاصله ۳ امتیازی به دربی رفتند و با همین نتیجه هم زمین را ترک کردند.

سرویس ورزش مشرق - محمد مومنی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با مشرق، درباره مصاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه شاهد دربی خوبی نبودیم یک بازی کسل کننده و تقریبا کم حادثه را دیدیم که نه اتفاقات حاشیه‌ای آنچنانی داشت و نه اتفاقات فوتبالی.

وی در توصیف عملکرد تیم استقلال گفت: تیم استقلال با شرایط تاکتیکی دفاعی به میدان آمده بود و قصد داشت از ابتدای کار عملکرد دو بازیکن هجومی پرسپولیس یعنی ترابی و اورونوف را عملاً از کار بیندازد که اتفاقاً کاملاً هم در این امر موفق بود و حتی منجر به تعویض ترابی شد.

کارشناس استقلالی فوتبال کشورمان ادامه داد: استقلال آمده بود تا ابتدا نوازد و سپس در صورت کسب موقعیت روی ضد حملات به گل دست پیدا کند که البته فرصت چندانی برای این کار پیدا نکرد اما در امر دفاع و حفظ نتیجه کاملا موفق عمل کرد و توانست به خواسته‌اش برسد.

مومنی همچنین درباره عملکرد تیم پرسپولیس توضیح داد: شاید آمار و ارقام گویای این باشد که پرسپولیس بیشتر مالک توپ بود اما این به دلیل بازی بد استقلال نیست استقلال آمده بود تا این بازی را حفظ کند و در صورت کسب موقعیت برنده شود بنابراین نمی‌توان به استقلال ایراد گرفت.

استقلال به خواسته‌اش رسید/با همین نتیجه می‌توان قهرمان شد/ تیم نکونام فقط یک ایراد داشت

وی افزود: شاید تنها ایرادی که می‌توان به استقلال گرفت این بود که با این سبک بازی مانع از برگزاری یک دربی جذاب شد که البته در فوتبال حرفه‌ای این قبیل اتفاقات کاملاً تعریف شده است. قطعاً هوادار استقلال هم ترجیح می‌دهد تیمش قهرمان شود تا اینکه یک دربی زیبا را ببیند و استقلال گل بخورد یا ببازد.

مومنی در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: با توجه به کسب نتیجه تساوی و حفظ سه امتیاز فاصله با پرسپولیس در بازی ۶ امتیازیگرچه استقلال ۲ امتیاز از دست داد ولی توانست مانع از کسب امتیاز تیم پرسپولیس شود و قطعاً با ادامه همین روند و کسب پیروزی‌های بعدی می‌تواند بخت اول قهرمانی باقی بماند اما باید به شدت مراقب پشت سرش باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    12 10
    پنالتی واضح روی بلانکو گرفته نشد.داور باز هم بازیو واسه لنگ دراورد
  • حمید IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    7 14
    استقلال نتوانست پرسپولیس بی دفاع را شکست بدهد. خخخخخخخخ. چکش اتوبوس دفاعی قدیمی شده است. دو پنالتی برای پرسپولیس نگرفتند.
  • وحید IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    6 13
    می دانید چرا VAR پنالتی های پرسپولیس را ندید خطاهای استقلال را ندید؟ برای اینکه VAR در بازی پرسپولیس استقلال می آورند تا برای استقلال پنالتی بگیرد. دیدید تیم حکومتی ایران اسلامی استقلال تهران است.
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      12 6
      تو اصلا میدونی حکومتی یعنی چه ، جوجه لنگی؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      0 5
      کیسه تاجی..... هیس!!!!
    • ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      2 5
      خیلی عصبانی شدی خروس کیسه کش!!!!!!!!
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      2 1
      کدوم بازی رو دیدی لنگی؟آبیا استقلال بودنا
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    5 7
    شما میتونید به خودتون دلداری بدید چون نتیجه این سبک بازی را قبلا و زمان کیروش دیده ایم با این روش بازی شاید مساوی و باخت خفیف بیارید اما جام هرگز همان‌گونه که جام حذفی بخاطر تک بازی مجبور به باز شدن در سبک بازی داشتید و حذف شدید در لیگ هم به همین منوال خواهد بود
  • علی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    4 8
    VAR به علت سیاره های ششتقلال پنالتی های پرسپولیس و خطاهای ششتقلال را نمی بیند.
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      3 0
      خسته نمیشید از این همه دروغ و هوچیگری؟
  • دایی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    5 7
    بیش از یک دهه هست که تساوی مقابل تیم ما برای شما افتخار و برای ما خجالت آور ، دقت کنید نحوه برخورد هوادار و پیشکسوت تیم ما بعد تساوی با نحوه برخورد تیم حکومتی کیسه رو مقایسه کنید که چطور بعد هر تساوی قهرمانانه از تو غار میان بیرون و .. ، اقاجان بازی قبلی رو تاج و افشاریان براتون در اوردن این بازی هم.. ، این بازی یک گل داشت مطمئن باش گلهای دیگه هم می خوردین بعد خراب شدن اتوبوس
  • بابک IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    4 0
    خسته نباشید به آقای نکونام ، بخاطر این تساوی ارزشمند. با توجه به کم مهره بودن و مشکلات داخلی استقلال .
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 4
    انصافا استقلالی ها می آیید فوتبال ببینید یا تاکتیک مزخرف نکونام را
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      2 0
      میایم فشار خوردن لنگیا رو ببییم و حقیقتا هیچی لذت بخش تر از فشار خوردنتون نیست
  • احمد IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    2 2
    ببینید دوستان عزیز استقلالی و پرسپولیسی من طرفدار قرمز هستم ولی یه چیزی رو بدون تعصب میگم اونم اینکه تیمهای ما شاید با این روش بتونن داخل ایران و تو لیگ یا حذفی کشور خودمون قهرمانی بیارن ولی مطمینن وقتی وارد تورنومنتهای معتبر بشیم با این روش خیلی بدمیبازیم نباید روش اتوبوسی رو حمایت کنیم وگرنه بدجوری باختیم و مطمین هستم تیم قابل احترام استقلال کم میاره اخر فصل خودتون متوجه میشید آخه این چه فوتبالیه که استقلال با اونهمه عقبه داره بازی میکنه خودتون سر خودتون کلاه نزارید ...
  • آسمان آبی دوستاره IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    3 1
    استقلال، سپاهان،تراکتور سه تیم دوست داشتنی فوتبال ایران وآسیا ازاین بازی سود کردند یه سوزش 🔥عمیقی هم نصیب پیسپولیس منفور ایران شد🤣🍅🥫⭕️🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
  • ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 3
    جوجه رو آخر پاییز می شمرند. یک تیم کلفت تر ازشما هم فصل قبل همین فکر رو می کرد.
  • هانا IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    2 0
    کل دولت و رسانه هاش از صدر نشینی استقلال می سوزند بسوزید که سوختن تان شرین است
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 3
    کثیف ترین نوع بازی تو دنیا همینه دفاع اتوبوسی
  • ناشناس IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 0
    وقتی درایران همه ی مسولان پرسپولیسی هستن فرزندانشون پرسپولیسی هستن سالهاست باهزاران ترفند جلوی بردهای استقلال گرفته میشه مدیرعاملهایی که انتخاب کردن تیم رونابودکردن وقتی استقلال دردربی ببره نقره داع میشه بایدهم مساوی کنه بهترین نتیجه بود وقتی استقلال میبره باید دعوا درست بشه جنجال به پاشه مثل اون سال پیوی وکرمانی مقدم
  • IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    2 0
    ترابی , اورونوف , رفیعی , امیری , اسماعیلی فر , عالیشاه , صادقی , ریگی و ... این ها 70 درصد بهترین وینگرها و هافبک های لیگ ایران را تشکیل می دن که مهاجم سایه هم هستند تو شوت زدن , طراحی حمله , تکنیک , تاکتیک , سرعت , خراب کردن توپ حریفان و ... کاملا موثرن وسط زمین حتی بازی به بازیکنی مثل سینا اسد بیگی هم نمی رسد یک تپه بازیکن ستاره وسط زمین دارن با وجود اینکه یکی مثل سلمانی را هم به عنوان مصدوم دارند ! جلوی این ها عیسی آل کثیر بازی می کنه در دفاع هم با وجود اینکه کنعانی , گولسیانی و پورعلی گنجی را نداشتند باز بازی به یکی مثل حنانوف نرسید ! پیروزی در هر پستی , حداقل 3 ستاره تعیین کننده و موثر داره اسکوادی داره که سپاهان نداره و استقلالی که توان تیمیش نصف پیروزی هم نیست حتی در خطوطی از تراکتور و گل گهر هم ضعیف تره از سال 95 که سلطانی فر آمد برنامه نابودی استقلال پیاده شد که این ها خروجی های این برنامس انتظار داشتید استقلال جلوی این تیم حکومتی چه جوری بازی کنه ؟ استقلال را نابود کردین در بدهی انباشته , زیرساخت و ... در همه چیز .
  • حمیدی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 1
    آخرین تاکتیک کیسه، جواد ناله با اتوبوس قراضه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس