حمله مقامات ارشد صهیونیست به تصمیم بایدن برای ایجاد اسکله در ساحل غزه

روزنامه معاریو نوشت مقامات ارشد صهیونیست به تصمیم جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای ایجاد اسکله موقت در سواحل غزه حمله کردند و گفتند که این روش باعث تسکین لحظه‌ای خواهد شد و به انفجاری در آینده نزدیک منجر خواهد شد.

به گزارش مشرق، مقامات ارشد صهیونیست مدعی شدند که «تنها راه برای جلوگیری از یک فاجعه انسانی در شمال غزه، باز کردن فوری گذرگاه کارنی و سایر گذرگاه‌های شمالی به روی مقادیر بسیار زیاد مواد غذایی است که در انبارهای سازمان ملل قرار بگیرند و توسط ارتش اسرائیل محافظت شوند».

آنها گفتند: «اسرائیل باید بدون معطلی شمال نوار غزه را پر از مواد غذایی کند.» این مقامات خاطرنشان کردند که در اسرائیل نسبت به راه حلی که دولت بایدن در حال حاضر برای شمال غزه در قالب یک اسکله موقت ارائه می‌کند، نگرانی وجود دارد.»

مسؤولان افزودند: «اسکله موقت خطرناک‌ترین راه حل است، اسرائیل در حال بررسی ورود مواد غذایی از اروپا از طریق مرزها است.»

مقامات اسرائیلی توضیح دادند: «از ابتدا، ایده این بود که کالاهای بشردوستانه را از قبرس تحت بازرسی کامل و دقیق اسرائیل وارد کنند. این روشی است که باعث ایجاد آرامش موقت و منجر به انفجار در آینده نزدیک می‌شود.»

مقامات صهیونیست از تل‌آویو خواستند که فوراً باز شدن گذرگاه‌های مرزی به شمال غزه را اعلام کند و از شکست کابینه جنگ اسرائیل در انجام آنچه در این زمینه لازم بوده، انتقاد کردند.

آنها گفتند: «معلوم نیست که چرا دولت اسرائیل واقعاً با هدف بیرون کشیدن فرش از زیر پای حماس، شمال نوار غزه را پر از مواد غذایی نکرد، مگر اینکه نتانیاهو از بن گویر و اسموتریچ ترسیده باشد.»

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 0
    صهیونیست ها الکی خودشونو ناراضی نشون میدن.بایدن کاری به ضرر صهیونیستها و به نفع فلسطینی ها انجام نداده و نمیده
  • US ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    این فیلم هماهنگ شده بین این ملاعین جماعت هست
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 1
    لعنت بر اسرائیل و حامی جانی اش آمریکای جنایتکار .
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    این دعوای ساختگی برای این است که بتوانند وجهه و آبروی به فنا رفته رژیم صهیونیستی در جهان را بهبود ببخشند / اسرائیلی که راهبرد خودش را دچار کردن مردم غزه به قحطی قرار داده چنین رژیمی حالا خواستار پر کردن شمال نوار غزه از غذاست !!؟ / حالا چرا شمال غزه !؟ چرا جنوب غزه نه !؟ مردم شمال و جنوب غزه چه فرقی باهم دارند !؟ / قرار نیست اصلا غذایی به غزه برسد اینها احتمالا قرار است تدارکات ارتش اسرائیل و صهیونیست هایی را که بنا دارند در شمال غزه جایگزین فلسطینی ها بکنند را دارند فراهم میکنند / یا اینکه آنچه که آمریکا دآره به عنوان کمک بشر دوستانه !! برای غزه از هوا به زمین می‌ریزد فقط خاصیت حفظ آبروی و ترمیم وجهه بایدن پیش از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا رو داره / فقط اینرو میدانیم که گربه محض رضای خدا موش نمیگیره ؛))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس