کد خبر 1582337
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی آن چه که باید در مورد ایالات متحده امریکا دانست در مطلبی با اشاره به دیدار ایلان ماسک با دونالد ترامپ نوشت:

گزارش‌ها حاکی از آن است که دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوریخواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ روز یکشنبه با ایلان ماسک در پالم بیچ فلوریدا دیدار کرده است.

نیویورک‌پست با انتشار این خبر به نقل از گزارش رسانه‌های محلی نوشت، ترامپ و ماسک در زمان برگزاری کنگره سرمایه‌گذاران حامی حزب جمهوریخواه با یکدیگر دیدار کرده‌اند؛ اگرچه این دیدار رسمی و طولانی نبوده است.

ماسک در گذشته برخی از سیاست‌های ترامپ را به شدت مورد انتقاد قرار داده بود. او در سال ۲۰۲۰ رسما از رئیس‌ جمهوری بایدن به جای ترامپ حمایت کرد و در کارزارهای امسال هم از نامزدهایی به‌جز ترامپ در میان جمهوریخواهان پیشتبانی کرده است.

ماسک سال گذشته به فاکس نیوز گفته بود که من به دونالد ترامپ رای ندادم. من واقعاً به بایدن رای دادم. نه اینکه بگویم طرفدار بزرگی از بایدن هستم چون احتمالاً این نادرست خواهد بود.

با این حال ایلان ماسک در یکی دو سال گذشته، رویه‌ای برخلاف دموکرات‌ها در پیش گرفته و به ‌ویژه علیه جناح چپ حزب دموکرات وارد عمل شده است.

آخرین مورد مربوط به مساله مهاجرت بود. ماسک با انتشار پیامی در اکس نوشته بود که ورود تعداد زیادی از مهاجران غیرقانونی دلیل استیضاح وزیر مایورکاس توسط مجلس بود. آنها در حال وارد کردن رای‌دهندگان هستند. این دلیلی است که گروه‌های دور از مرکز چپ به شدت برای جلوگیری از الزامات شناسایی رای ‌دهندگان مبارزه می‌کنند.


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    2 5
    هشیار باشید که این روس های کثیف ممکنه ما رو به آمریکایی ها آشغال بفروشند.
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      0 0
      روس ها عراق رو قبلا فروختند. نوبت ما هم میرسه. عجول نباش.
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    معلوم بود از همون اولم که هییت حاکمه امریکا به این نتیجه رسیده یعنی لابی ایپک که ترامپ باید بالا بهتره به خصوص بولسونورنو .... در امریکا لاتین این وصع را بهشون نشان داد
  • IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    0 0
    نوشته برای رای دادن مهاجر وارد میکنن
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    ترامپ یک اسرائیلی خائن است ، وترامپ خائن با تولید و گسترش ویروس کرونا وبه راه انداختن جنگ جهانی بیولوژیک کرونا دو میلیون مسیحی آمریکایی و اروپایی را به سینه قبرستان فرستاد تا انتقام هولوکاست یهود و اسرائیل را از مسیحیان اروپا بگیرد ، با رفتن ترامپ ویروس نحس کرونا هم با او رفت وهر آمریکایی احمق و خری که دوست دارد ویروس کرونا یا مشابهش دوباره برگردد و با ویروس کرونا خفه شود به جانوری موزی وقاتل چون ترامپ رای دهد. ترامپ بانی جنگ جهانی بیولوژیک کرونا بود واین جانور به جرم کشتن ۶ میلیون انسان باید در دم اعدام شود .
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    ترامپ دوباره بیاد باهاش دوباره کرونا هم بر می گرده وهمه با کرونا خفه می شن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس