کد خبر 1582331
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
بلینگام نقره‌داغ شد

ستاره انگلیسی تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل اعتراض تند به داور بازی این تیم برابر والنسیا که به اخراج وی انجامید، ۲ جلسه از همراهی این تیم محروم شد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید شنبه‌شب در هفته بیست‌وهفتم لالیگا در حالی برابر والنسیا به تساوی ۲- ۲ رسید که جود بلینگام در پایان مسابقه با یک ضربه سر دروازه والنسیا را برای سومین بار باز کرد اما گیل مانزانو، داور مسابقه به دلیل اینکه پیش از وارد شدن توپ به دروازه، سوت پایان را زده بود، گل بازیکن انگلیسی را نپذیرفت تا این مسابقه با جنجال به پایان برسد.

پس از پذیرفته نشدن گل، بلینگام به دلیل اعتراض شدید به داوری با کارت قرمز جریمه شد. حالا امروز مارکا خبر داده است که کارت قرمزی که بلینگهام در مستایا گرفت، به قیمت محرومیت ۲ جلسه‌ای برای این بازیکن تمام شده است.

مانزانو در گزارش پس از بازی، دلیل اخراج بلینگام را اینگونه توضیح داد: بعد از پایان با حالتی تهاجمی به سمت من دوید و فریاد زد و تکرار کرد؛ «این گل بود لعنتی!»

کمیته مسابقات لالیگا این جریمه دوبرابری را به دلیل رفتارهای توهین‌آمیز و اعتراض بلینگام به داور مسابقه در نظر گرفته است.

البته رئال مادرید قصد دارد به کمیته استیناف لالیگا شکایت کند تا محرومیت این بازیکن انگلیسی را کاهش دهد؛ ستاره‌ای که با توجه به این محرومیت بازی‌های‌ ۲۰ و ۲۶ اسفند برابر سلتاویگو و اوساسونا را از دست می‌دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس