پایگاه صهیونیست ها در منطقه «المطله» با پهپاد انتحاری حزب الله هدف قرار گرفت

حزب الله امروز اعلام کرد که در حمایت از مقاومت ملت فلسطین و پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان، یک پایگاه نظامی اشغالگران را در منطقه المطله با پهپاد انتحاری مورد حمله قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های لبنانی، حزب الله لبنان تاکید کرد که پهپاد انتحاری مذکور به دقت به هدف تعیین شده اصابت کرد.

روز دوشنبه نیز «علی فیاض» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، اعلام کرد که مقاومت لبنان فقط پنج درصد از توان خود را در رویارویی با دشمن اسرائیلی به کار گرفته است.

وی اضافه کرد که دشمن صهیونیست برای توسعه نبرد و تبدیل آن به جنگ تمام عیار باید هزاران محاسبه انجام دهد. مقاومت لبنان روزانه مراکز تجمع دشمن صهیونیست را هدف قرار می‌دهد.

فیاض تصریح کرد: غیر از مقاومت، دیگر گزینه ها ناکارآمدی خود را ثابت کرده است، مادامی که اسرائیل غیرنظامیان و روستاها و عمق لبنان را هدف قرار می‌دهد.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با بیان اینکه وظیفه ما، نشان دادن واکنش با نیت بازدارندگی و بازگرداندن امنیت و ثبات به روستاها و مناطق مورد هدف است، اظهار داشت: ما بار دیگر تاکید می‌کنیم که گزینه ای غیر از دفاع از خود نداریم و دشمن ما اشغالگر و متجاوز است و ما مورد حمله قرار گرفته‌ایم.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دلسوز IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    0 0
    یک پهپاد با سر انفجاری 50کیلو میخواد چقدر تخریب کنه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس