تداوم عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از عملیات‌های جدید خود علیه رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی عملیات‌های جدیدی را علیه رژیم صهیونیستی به انجام رسانده‌اند.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۲۵ عصر امروز سه‌شنبه پنجم مارس ۲۰۲۴ یک تانک مرکاوا را در تله الطیحات با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند و آن را منهدم کردند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «تله الطیحات» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

همچنین اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن صهیونیست به روستاهای مقاوم جنوب و خانه‌های غیرنظامیان به ویژه در شهر بنت جبیل، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۲۰ عصر امروز سه‌شنبه پنجم مارس ۲۰۲۴ شهرک کریات شمونا را با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان پیش از این نیز ۳ عملیات دیگر را طی روز جاری علیه رژیم صهیونیستی به انجام رسانده بود. بر این اساس شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه منطقه‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی در روز جاری به ۶ عملیات می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس