کد خبر 1581587
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
الحوثی: غافلگیری‌های جدید در راه است

عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی از «گزینه‌های غافلگیر کننده» کشورش برای متجاوزان آمریکایی و انگلیسی خبر داد.

به گزارش مشرق، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران جنبش انصارالله در پیامی کوتاه در پلتفرم «ایکس» به آمریکا و انگلیس هشدار داد.

طبق گزارش سایت النشره، الحوثی در این پیام نوشت: گزینه‌ها در دست بررسی است و برای حمایت از افراد مظلوم در غزه، غافلگیری‌ها در راه است.

وی همچنین در واکنش‌ به تهدیدها علیه کشورش به دلیل حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه خاطرنشان کرد: صبر ما زیاد است و صدای قار قار افراد پست و فرومایه برایمان اهمیتی ندارد.

یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در ۳۱ اکتبر و انجام ده‌ها عملیات پس از آن، تلاش‌های آمریکا و انگلیس را برای شکستن محاصره تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ ناکام گذاشته و این عملیات حتی از ناکام گذاشتن این تلاش‌ها فراتر رفته و صنعا در پی حماقت ائتلاف آمریکایی با انجام حملات به مناطق مختلف یمن، اهداف خود را گسترش داده و حالا کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی را نیز شامل شود.

کارشناسان در این باره معتقدند که عملیات بی‌سابقه ارتش یمن علاوه بر اینکه مانع از تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شد، توان نظامی را نشان داد که واشنگتن از آن بی‌اطلاع بود و در واقع معادلات آن را به هم ریخت.

علی‌رغم اصرار صنعا برای تحمیل محاصره دریایی بر رژیم صهیونیستی تا پایان محاصره و تجاوزات غزه و هدف قرار دادن کشتی‌های این رژیم و کشتی‌های آمریکا و انگلیس در نتیجه حماقت آنها با حمله به یمن، اما بر حفظ امنیت ناوبری دریایی برای دیگر کشتی‌ها تاکید دارد و اظهارات مقامات آن گواه این نیت است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    2 1
    حرومی های اسراییلی مگر اینکه دستمان بهتان نرسد
    • مرد ایرونی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
      0 0
      شما از کنار شوفاژ بلند شو؛ هر طرف در خاورمیانه که بری، دستت بهشون میرسه! راحت ترینش سوریه هست. هم زیارته و هم سیاحت و ان شاء الله پایانش هم شهادت که مبارکت باشد!
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    4 1
    وقتی ناوهای امریکایی و انگلیسی با صدها سرباز در دریای سرخ غرق شدند متوجه میشوند که نباید با دم شیر بازی کنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس