کد خبر 1581114
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
نتایج انتخابات در ۷ حوزه انتخابیه دیگر اعلام شد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتایج آرای ۷ حوزه انتخابیه دیگر را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نتایج انتخابات در ۱۹۸ حوزه انتخابیه از ۲۰۸ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی نهایی شده است.

وی اضافه کرد: روح الله متفکر آزاد با ۱۰۹۸۹۹ رای و مسعود پزشکیان با ۹۵۹۹۳ رای به عنوان دو منتخب تبریز انتخاب شدند و علی جعفری، جواد عبادی، رضا سپیدی، علی آجودان زاده، علیرضا منادی، محمدحسین فرهنگی، سید محمدرضا میرتاج الدینی و علیرضا نوری به مرحله دوم راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: مجتبی یوسفی با ۹۴۴۸۸رای و سید محسن موسوی زاده با ۸۱۹۴۳ و محمد امیر با ۷۸۴۳۱ به عنوان منتخبین اهواز معرفی شدند.

اسلامی بیان کرد: فریدون همتی با ۳۵۱۳۱ رای و سارا فلاحی با ۳۴۹۲۰ رای به عنوان منتخبین ایلام انتخاب شدند.

همچنین به گفته سخنگوی ستاد انتخابات کشور عباس گودرزی با ۲۷۱۴۰ رای و فاطمه مقصوری با ۱۷۳۴۳ رای به عنوان منتخبین بروجرد انتخاب شدند.

اسلامی افزود: محمد بهرامی با ۷۱۷۴۷ رای به عنوان منتخب بویراحمد، عباس قدرتی با ۱۴۹۶۵ رای به عنوان منتخب شیروان و فرهاد بشیری با ۳۰۵۸۲ رای به عنوان منتخب پاکدشت انتخاب شدند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار شد و تا کنون نتایج نهایی ۱۹۸ حوزه انتخابیه مشخص شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس