محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس دوازدهم شد

فرماندار بوکان گفت: محمدقسیم عثمانی با کسب ۱۳ هزار و ۱۴۱ رای نماینده مردم این شهرستان در مجلس دوازدهم شد.

به گزارش مشرق، خشایار صنعتی اظهار کرد: محمدقسیم عثمانی با کسب این تعداد رای، از مجموع ۴۷ هزار و ۹۶۶ آرای ماخوزه در این حوزه انتخابیه به عنوان نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: انور حبیب‌زاده بوکانی با ۱۱ هزار و ۲۷۴ رای، حسن خضری با چهار هزار و ۴۶۵ رای، توفیق فروغی چهار هزار و ۴۳۲ رای، عبدالله محمودخانی با ۲ هزار و ۴۱۰ رای، امیرعباسی با ۲ هزار و ۳۷۵ رای، فرهاد احمدی با یک هزار و ۱۳۷ رای، بهنام حمه‌بادینی با ۸۳۱ رای، ناصر خضرپور با ۴۷۳ رای، سیداسماعیل کاظمی با ۳۴۴ رای و دیاکو قادری با ۹۷ رای در جایگاه های بعدی قرار داشتند.

فرماندار بوکان گفت: برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه ۱۷۲ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در مناطق شهری و روستایی تعیین شده بود.

صنعتی از مشارکت گسترده مردم این شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.

محمدقسیم عثمانی نماینده دوره‌های هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بوکان بود، وی سابقه عضویت کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس نهم و عضویت در هیات رئیسه مجلس دهم را دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه، ۱۱ اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در ۱۰ حوزه انتخابیه آذربایجان غربی برگزار شد.

بوکان با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس