دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری در غزه شد

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در سخنانی خواستار برقراری فوری آتش‌بس در نوار غزه شد.

به گزارش مشرق، «جاسم محمد البدیوی» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در این باره اظهار داشت: ما تخلفات آشکار رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین و بی توجهی به قوانین بین‌المللی توسط این رژیم را محکوم می‌کنیم.

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس گفت: ما خواستار آتش‌بس فوری و اطمینان از رسیدن کمک‌ها برای کاهش درد و رنج غیرنظامیان در غزه هستیم.

البدیوی همچنین تاکید کرد: "ما در شورای همکاری خواستار پایان اشغالگری اسرائیل و ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی در اراضی اشغالی ۱۹۶۷ هستیم".

با گذشت حدود پنج ماه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در حالی که تلاش‌های میانجی‌ها برای حل این بحران ادامه دارد، نظامیان اشغالگر همچنان به جنایت خود ادامه داده و در حال خلق یک تراژدی و فاجعه‌ای دیگر در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه هستند.

شهر رفح بیش از یک میلیون و چهارصد هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر کودک کش رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده که حملات گسترده‌ای را طی روزهای آتی به این شهر انجام خواهد داد؛ حملاتی که با همدستی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا صورت می‌گیرد.

رژیم صهیونیستی در کنار تجاوزهای بی‌وقفه خود، با محاصره و جلوگیری از ارسال کمک‌های بشردوستانه و مواد غذایی نیز اوضاع را فاجعه بارتر کرده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    2 0
    درد و بلای سیاهان آفریقا_ئیِ آفریقای جنوبی_ و آرون بوشنلِ آمریکائی _جوانمردترین خلبان_، تو تختِ سینه‌ی شما بی‌خاصیتا بزنه! آمین یا رب العالمین...
  • فرزاد IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 0
    دولتهای اعراب حوزه خلیج فارس .لعنت خدا برهمه ی شما باد بی بوته های بی شرف .خداوند در قرآن می فرماید. أَلْأَعْرابُ أَشَدُّ کُفْراً وَ نِفاقاً
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 0
    جا داره یه سلامی عرض کنم به پیامکیون حریفت منم شبکه سه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس