حمله حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المرج»

حزب‌الله لبنان یکی دیگر از مرکزهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی دیگر از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را مورد حمله موشکی قرار داده است.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۱۸ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وهفتم فوریه ۲۰۲۴ موضع المرج را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند که از بیم نفوذ پهپادی آژیر هشدار در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است.

همچنین این رسانه‌ها اعلام کردند که یک موشک ضدتانک به سوی موضع صهیونیستی «تله رامیم» در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و یک موشک دیگر نیز به منطقه‌ای در حد فاصل شهرک‌های صهیونیستی «مسکاف عام» و «مرگلیوت» برخورد کرده است.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که هدفی در «اصبع الجلیل» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی زیر آتش سنگین از سمت لبنان قرار گرفته است.

از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «وادی السلوقی» و اطراف شهرک‌های «مرکبا»، «حولا» و «میس الجبل» را گلوله‌باران کرد.

این در حالی است که حزب‌الله لبنان کمی پیش‌تر نیز تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف موضع صهیونیستی «تله الطیحات» و پیش از آن نیز در ۳ عملیات دیگر پادگان نظارت هوایی صهیونیستی «میرون» در «جبل الجرمق»، موضع صهیونیستی «رویسات العلم» و تجهیزات جاسوسی موجود در موضع صهیونیستی «الرمثا» در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس