کد خبر 1578915
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
پرواز پهپاد اسراییلی بر فراز مناطقی از لبنان

منابع لبنانی از تشدید درگیری میان مقاومت اسلامی لبنان با اشغالگران و پرواز یک پهپاد رژیم صهیونیستی بر فراز مناطقی از لبنان خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع لبنانی از پرواز پهپاد رژیم صهیونیستی بر فراز روستاهای نبطیه و زهرانی و اقلیم التفاح خبر دادند.

از سوی دیگر منابع لبنانی اعلام کردند که جنگنده های رژیم صهیونیستی منطقه محل سرنگونی پهپاد این رژیم که ساعاتی قبل سرنگون شده بود را در الجرمق بمباران کردند.

این در حالی است که رسانه صهیونیستی هیلیل بیتون روزین سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در لبنان را حادثه بسیار خطرناک دانسته و از اقدام این رژیم برای نابودی آن خبر داده بود.

از سوی دیگر حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به حمله های اسراییل به روستاهای استوار و منازل غیرنظامیان به ویژه در شهرک بلیدا، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۱۲:۱۰ ظهر امروز دوشنبه شهرک صهیونیست نشین شتولا را با سلاح موشک هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگری حزب الله لبنان بیان کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه به وقت محلی مرکز تجمع نظامیان اسراییلی در حومه مرکز نظامی حدب یارین را با سلاح موشک هدف قرار داده و تلفاتی به آن وارد کردند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس