نتانیاهو انتقال اسرای ارشد فلسطینی به قطر را شرط هرگونه توافقی می‌داند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از نخست‌وزیر این رژیم گزارش دادند که نتانیاهو انتقال مستقیم اسرای ارشد فلسطینی به قطر را خواستار شده است.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انتقال مستقیم تمامی اسرای فلسطینی ارشدی را که بر اساس توافق احتمالی درباره غزه آزاد خواهند شد، از زندان‌های این رژیم به قطر خواستار شد.

رسانه عبری زبان «وای‌نت» در گزارشی نوشت، این درخواست نتانیاهو در مذاکراتی که در پاریس درباره آتش‌بس غزه انجام شد، مورد بررسی قرار نگرفت.

نتانیاهو روز یکشنبه گفت: «همه برای عقد قرارداد آزادسازی گروگان‌ها تلاش می‌کنیم اما موفقیت آن را تضمین نمی‌کنیم.»

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی یکشنبه در کنفرانسی اعلام کرد، هیات این رژیم که برای بررسی جزئیات قرارداد اسرا به قطر خواهد رفت، به عنوان شرطی برای پیشرفت مذاکرات لیست اسامی اسیران در قید حیات را خواستار خواهد شد.

نتانیاهو در این کنفرانس گفت «حاضر به تلاش در این زمینه برای گرفتن پاسخ مثبت برای این مساله نیستم، این شیوه‌ای نیست که بر اساس آن مذاکره می‌کنند، ما باید قدرتمند باشیم.»

همچنین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار آزادی زندانی‌های ارشد فلسطینی، مشروط به انتقال آنها به قطر شد.

برخی منابع آگاه از جزئیات مذاکرات نگران این هستند که نتانیاهو به دلیل فشارهای سیاسی، با پافشاری بر موضعگیری‌های خود قرارداد را لغو کند. قطر، مصر و آمریکا میانجیگری‌هایی را برای رسیدن به توافقی برای تبادل اسرا میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی آغاز کردند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    این زندانیان ارشد فلسطینی ها چه کسانی هستند که نتایاهو اینقدر از وجودشان در فلسطین وحشت داره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس