الی کوهن: هرگز اجازه تشکیل کشور فلسطین را نمی‌دهیم

وزیرخارجه سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم اجازه تشکیل کشور فلسطین را نخواهد داد.

به گزارش مشرق، شبکه هفت رژیم صهیونیستی گزارش داد که الی کوهن، وزیرخارجه سابق این رژیم اعلام کرد: «اسرائیل هرگز اجازه تشکیل کشور فلسطین را حتی اگر به ضرر توسعه توافقات صلح با کشورهای منطقه باشد، نخواهد داد.»

وی در ادامه افزود: « در این دوره، اگر کسی بگوید که بهای توسعه توافقات صلح، تشکیل کشور فلسطین است، من از گسترش توافقات صلح دست می‌کشم.»

وزیرخارجه سابق رژیم صهیونیستی همچنین تصریح کرد: «این دولت ماست و امنیت بالاتر و مهم‌تر از همه چیز است. جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا خواهان آن است با یک دستاورد سیاسی به انتخابات برسد.»

وی در پاسخ به سوالی درخصوص دستیابی به توافق برای تشکیل کشور فلسطین گفت: «ما ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم بدون تشکیل کشور فلسطین، توافقات صلح ایجاد کنیم. این تصور در جناح چپ وجود داشت که این امر بدون تشکیل کشور فلسطین غیرممکن است اما صلح توسط قدرتمندان ایجاد می‌شود. هیچکس با ما صلح نمی‌کند مگر اینکه از نظر امنیتی و مادی قوی باشیم.»

الی کوهن ادامه داد: «اتفاقاً کسانی که با ما صلح کردند این کار را انجام دادند زیرا ما قدرتمند هستیم. به همین دلیل است که آنها اکنون نحوه رفتارمان را بررسی می‌کنند، بنابراین ما نیاز به اتخاذ یک تصمیم واضح و بدون ابهام داریم.»

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    3 0
    پس باید جنگید عربها نه مسلمان هربهای اردن و .. از اینکه یک متجاوز بخشی از خاک عربی را گرفته و عربها را از خانه شون بیرون کرده چه حسی دارن ایا امکان انجام اینکار بازهم نیست اسراییلی ها نشون دادن حتی با نسل کشی اعراب هم ابایی ندارند این نسل کشی اعرابه ماورای مسلمان بودن
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      4 0
      اینها از نسل همون وحوشی هستند که ۷۲ پیامبر خدا را کشتند و ۷۰ هزار ایرانی را قتل عام کردن
  • احمد IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    5 0
    در موضعی نیستید که اجازه بدهید یا ندهید! اساس رژیم صهیونیستیی روی هواست حالا دم از اجازه می زنند.
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    6 0
    جمع کن گم شو برو از فلسطین یاهمانجادفن شو ای جنایتکار صهیونیست
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      0 0
      کل مساحت کراته باختری و غزه روی هم ۵۳۰۰ کیلومتر مربع است به اندازه یک شهرستان ایران و کل مساحت اسراییل ۲۰ هزار است . تمام این نزاع ها بر می گردد به مساحت زمین کوچک. عربستان ۲.۵ میلیون و مصر ۱ میلیون. لیبی ۲.۷ میلیون و الجزایر ۲.۵ میلیون . مراکش ۵۰۰ هزار کیلومتر مربع و عراق ۴۷۰ هزار و ترکیه ۸۰۰ هزار و ایران ۱.۶ میلیون و .... این ۲۰ هزار هم باشد برای اسراییل. خداوند که این همه نعمت و نفت و سرمایه به مسلمانان داد و پیامبراسلام هم قبله را در نماز عصر به مکه برگرداند.و پیامبر مسئله را حل کرد. فکر کنیم اگر پیامبر الان بود در این باره چطور تصمیم می گرفت
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      0 0
      مساحت اسراییل ۲۰ هزار کیلومتر مربع. کرانه باختری و غزه ۵۳۰۰ به اندازه یک شهرستان ایران . مگر با ۵۳۰۰ کشور می شود. قبر پیامبران بنی اسراییل در آنحا است .سلیمان . داود . یعقوب. اسحاق و .... یهودی ها می گویند آنجا وطن آنهاست و عبرانی هستند و این عربها بودند که توسط حمله عمر به آنجا کوچانده شدندو بعدها عثمانی یا ترکیه کنونی سلطان محمد فاتح و سلطان سلیم انجا را تسخیر کردند و یهودی ها را بیرون کردند و می گویندآنجا ملک عربها نیست. پیامبر گرامی اسلام قبله را در نماز عصر به سمت مکه جرخاندو با آنها صلح کرد. اگر پیامبر اسلام الان بودند چه تصمیمی می گرفتند..
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      0 0
      پیامبر اسلام با یهود صلح کرد و قبله را در نماز عصر تغییر داد به سمت مکه . فقط صلح . مگر ایران با عراق صلح نکرد. مگر چچن و داغستان که مسلمان هستند زیر نظر روسیه نیستند یا ایغورها ی مسلمان در سین کیانگ زیر نظر چین کمونیست نیستند یا سنی ها ی ایران در کردستان و بلوچستان و گنبد و ... زرر نظر شیعه نیستند. کرانه باختری و غزه با ۵۳۰۰ کییلومتر مربع به اندازه یک شهرستان ایران چطور می خواهد یک کشور شود. باید بزرگان چهان بنشینند یک فکری بکنند. آدم کشی بس است
  • حمیدی IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    انتظاربیش ازحد ومعطل ماند برای نابودی اسراییل غاصب بهاوجرعت میدهد که این چنین حرفهایی بزند
  • پیروزه IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    کور خواندید تا کی می خواهید در مقابل حقیقت وحق باستید.
  • بهنام IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    حرومزاده اومدی اشغال کردی بعد زور هم میگی گوساله پرست سگیونیصت
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    اتفاقا حرفاش درسته.خوب حاکمان جعلی عرب رو شناخته.
  • DE ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    سرنوشت تان مثل فرعون و نمرود خواهد شد. هیجکسی نمیتونه مانع اراده و خواست خدا بشه.
  • سهرابی IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    سلام یه روزی چندتا فیل پاهیشان راهوا کردن دیدن چندتا پشه هم همین کار را کردن فیل به پشه گفت تو چرا این کار را کردی گفت عضله پاهام راببین چیزی ازشما کمتر نیست هالا حکایت این قوم عوضی شده اگر غربیها کمک نمی کردن گروه مقاومت عین هلو میخوردنت
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    اجازه نمی دهیم چه غلطا مگه دست شماست .کشور فلسطین وجود دارد نیازی به اجازه ی شما نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس