کد خبر 1577997
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۸

به گزارش مشرق، کانال محلل در ایتا مطلبی درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان منتشر کرد و نوشت:

اُس و اساس اقدامات رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، بر تلاش برای تحمیل یک معادله بر حزب‌الله برای کاهش حملات مداوم مقاومت استوار است.

این را خود صهیونیست‌ها نیز می‌گویند که نصرالله شمال سرزمین‌های اشغالی را تبدیل به میدان تیر خود کرده است.

در همین راستا و پس از شکست سیاست بازدارندگی موثر نتانیاهو در شمال با تهدید و تطمیع، گسترش مناطق جغرافیایی مورد حمله به سمت بیروت و وارد کردن تلفات غیرنظامی، صرفاً دو تاکتیک برای تحمیل معادله به حزب‌الله است.

نگاهی بر اقدامات رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان

در مقابل اما استراتژی مقاومت نابودی اهداف دشمن است. به عبارتی هدف دشمن توقف حملات حزب‌الله و یافتن راهی برای بازگرداندن آوارگان است پس بهترین پاسخ، تداوم حمله با شیوه‌ها، ابزارها و مکان‌های جدید است.

وارد کردن جولان اشغالی و کرانه مدیترانه به میدان تیر حزب‌الله و هدف قرار دادن روزانه آن در طول زمان‌، نه تنها بحران را حل نکرده که صرفا ناامنی را گسترش و آوارگان جدیدی خلق می‌کند. پاسخ هرگونه تلاش برای تحمیل معادله به حزب‌الله، تحمیل قطعی یک معادله جدید بر دشمن است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    تمام گرفتاریها و ناامنیهای غرب و دیگر کشورها از زمان انقلاب ایران بطور عام، و زمان برجام بطور خاص، و توافق پاریس با ورود گسترده تروریستها تحت عنوان پناهجو بطور حاد شکل گرفته و رئیس جمهوری نیست که عامل ایران نباشد و از عوامل ناامنی حمایت نکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس