صهیونیست‌ها گانتس را به نتانیاهو ترجیح می‌دهند

براساس نظرسنجی روزنامه معاریو، صهیونیست‌ها «بنی گانتس» را برای پست نخست وزیری مناسب‌تر از بنیامین نتانیاهو می‌دانند.

به گزارش مشرق، براساس نتایج نظرسنجی روزنامه معاریو اگر انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) امروز برگزار شود حزب «اردوگاه رسمی» با رهبری بنی گانتس ۳۹ کرسی را به دست خواهد آورد اما حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تنها ۱۸ کرسی را به دست خواهد آورد.

طبق نتایج این نظرسنجی بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی حد نصاب را در انتخابات به دست نخواهد آورد اما ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تعداد کرسی‌های حزبش را به ۱۰ کرسی افزایش خواهد داد.

همچنین طبق نظرسنجی روزنامه معاریو ۴۸ درصد از صهیونیست‌ها بنی گانتس را برای نخست وزیری مناسب‌تر می‌دانند. در حالی که تنها ۳۲ درصد از آنها بنیامین نتانیاهو را برای این پست مناسب‌تر می‌دانند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی احزاب ائتلاف حاکم اکثریت پارلمانی را از دست خواهند داد و در انتخابات تنها ۴۴ کرسی را به دست می‌آورند اما احزاب مخالف ۷۱ کرسی به دست خواهند آورد.

از زمان عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر، صهیونیست‌ها نتانیاهو را مسئول شکست این رژیم در پیش بینی کردن این عملیات می‌دانند. همچنین صهیونیست‌ها بارها با برگزاری تظاهرات خواهان استعفای نتانیاهو شده‌اند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    __ بسمه تعالی __ بیچاره صهیونیست ها نمیتوانند درک کنند که بین دو ستمگر تفاوت در این است که یکی اندکی ممکن است بیشتر کلاه بر سرشان بگذارد و دیگری کمتر البته آنهم به موقعیت ها و شرایط آن بستگی دارد وگرنه در ماهیت شیطنت و پلیدی که باهم یکی خواهند بود .
  • DE ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    هشتصد هزار نفر به طور دائم اسراییل را ترک کردند، اوضاع خراب اقتصادی، روحی و روانی، ترس از مرگ و بدبینی جهانی نسبت به اسرائیلی ها به یک کابوس برای اشغالگران تبدیل شده چیزی که تا یکسال پیش محال بود پیش بینی شود تصورش برای هر عقل سلیمی خیلی سخت است که این کشور آینده ای داشته باشد. به نظر می‌آد که این مشکلات به یک جنگ داخلی تبدیل می‌شود و همه ی استعدادهای آن هم موجود است، تعصب مذهبی و نژادی و تنفر ملیتی و قومیتی از همدیگر، داشتن انواع سلاحهای نظامی و آموزش‌های فشرده و پیشرفته ی ارتشی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس