افشای سند امنیتی نتانیاهو توسط رسانه های صهیونیست

رسانه‌های رژیم صهیونیستی دیدگاه‌ها و آرزوهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص نحوه پایان جنگ غزه را منتشر کردند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی سندی را منتشر کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در خصوص جنگ غزه ارائه داده و دیدگاه‌های وی را در خصوص روز بعد از جنگ در غزه برای بررسی در کابینه آورده است.

بر اساس این گزارش، دیدگاه نتانیاهو نسبت به پایان جنگ شامل کنترل امنیتی رژیم صهیونیستی بر نوار غزه بدون محدوده زمانی است. وی معتقد است که در صورت پایان جنگ باید نوار غزه به صورت کامل خلع سلاح شود و فقط نیروهای پلیس می‌توانند سلاح در اختیار داشته باشند.

نتانیاهو تاکید دارد که رژیم صهیونیستی بعد از پایان جنگ باید کنترل گذرگاه فیلادلفیا را نیز ضمن همکاری با مصر در اختیار داشته باشد.

رسانه های صهیونیست تاکید کردند که سند نتانیاهو در خصوص پایان جنگ در غزه خواستار انحلال آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی (آنروا) و جایگزین شدن آن با یک آژانس امدادرسانی دیگر است.

تلاش رژیم صهیونیستی برای ارائه دیدگاه خود نسبت به پایان جنگ غزه در حالی است که بسیاری از صهیونیست‌ها معتقدند این رژیم با گذشت نزدیک به ۵ ماه از این جنگ، غیر از کشتار غیر نظامیان هیچ دستاوردی نداشته ودر باتلاق غزه گرفتار شده است.

کارشناسان رفتارهای سیاسی نتانیاهو در این خصوص و پیروز نشان دادن خود در این جنگ را فرار به جلو نسبت به اخباری می‌دانند که از شکست ارتش و تلاش های دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و احتمال انحلال کابینه این رژیم در پی پایان جنگ حکایت دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    به فضل الهی پایانی جز نابودی برای رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.
  • IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    0 0
    خاک بر سر مدعیان حقوق بشر غربپرست ...
  • IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    0 0
    خاک بر سر مدعیان حقوق بشر غربپرست ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس