آژیر خطر در جنوب فلسطین به صدا درآمد

رسانه‌ها از فعال شدن آژیرهای خطر در بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، تاکنون دلیل فعال شدن آژیرهای هشدار در بندر ایلات اعلام نشده است.

این بندر پیشتر در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه بارها هدف حمله پهپادی و موشکی مقاومت عراق و یمن قرار گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور چند کشتی جنگی آمریکا، یک کشتی اسرائیلی و مواضعی در بندر «ام الرشراش» ایلات در جنوب سرزمین‌های اشغالی فلسطین را با پهپاد مورد حمله قرار داده‌اند.

«یحیی سریع» در این باره تأکید کرد: نیروهای مسلح یمن با چند پهپاد شماری از کشتی‌های جنگی آمریکا را در دریای سرخ و عرب هدف قرار دادند.

وی افزود: نیروهای مسلح یمن همچنین یک کشتی اسرائیلی با نام «MSC SILVER» را در خلیج عدن با چند موشک دریایی هدف قرار دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین، گفت: در عملیات دیگری، مواضع حساس دشمن صهیونیستی در منطقه ام الرشراش در جنوب فلسطین اشغالی هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

یحیی سریع تصریح کرد: این عملیات در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و در پاسخ به تجاوزهای آمریکا و انگلیس به یمن انجام می‌گیرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    مگه ایلات توی فلسطینه
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      0 0
      بله توی فلسطینه که توسط نظامیان و شبه نظامیان صهیونیست اشغال شده
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    1 0
    عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .ــــ سنت الهی است: مستکبران تاریخ ؛ توسط ضعیفترین مخلوقات نابود شوند. نمرود که ادعای خدایی می نمود و می گفت انا احیی و امیت ؛ بوسیله کوچکترین موجود زنده شناخته شده آنزمان یعنی پشه ـــ و فرعون که عربده می زد انا ربکم الاعلی توسط شل ترین موجود دنیا یعنی آب ـــ آمریکا نیز توسط ضعیفترین کشورها (چه از لحاظ GDP ؛ چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ رسانه و تبلیغات) یعنی به قول روح الله: پابرهنگان زمان: یمن و غزه ـــ عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس