هلاکت شماری از نظامیان صهیونیست به دست مبارزان قسام

مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از هلاکت و زخمی‌شدن چندین نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از عملیات‌های جدید خود علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

مبارزان قسام موفق شدند گروهی از تکاوران ارتش رژیم صهیونیستی را که در خانه‌ای در منطقه «الحاووز» در غرب شهر خان‌یونس سنگر گرفته بودند با گلوله «آر پی جی» هدف قرار داده و پس از درگیری با آن‌ها ۴ نظامی صهیونیست را از نزدیک‌ترین فاصله ممکن به هلاکت برسانند و دیگر نظامیان صهیونیست را نیز زخمی کنند.

۲ گروه دیگر از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نیز که در ۲ خانه دیگر منطقه الحاووز سنگر گرفته بودند از سوی مبارزان قسام با گلوله ضدسنگر «تی بی جی» هدف قرار داده شدند. در این عملیات نیز شماری از نظامیان صهیونیست به دست مبارزان قسام به هلاکت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

گردان‌های قسام یک تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی را نیز در همین منطقه با بمب «شواظ» هدف قرار دادند.

علاوه بر این ۲ جنگ‌افزار دیگر ارتش رژیم صهیونیستی نیز در غرب شهرک «الامل» واقع در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه از سوی مبارزان گردان‌های قسام با استفاده از گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Puyamotlaq IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    2 1
    نصر من الله و فتح قریب مرگ بر آمریکا مردم فریب مرگ بر رژیم اشغالگر قدس شریف مرگ بر قاتلان کودکان و نوزادان فلسطینی نوار غزه.
  • US ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    1 1
    دروغه
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      1 0
      کشتن اطفال و کودکان و له کردن مغز آنها و تجاوز به دختران و زنان و کشتن سالمندان ناتوان توسط صهیونیستهای حرام زاده کودک کش واقعیت دارد . فلسطینی ها انقدر قوی هستند که بدون پوشش هوایی ، اسرائیل را میتوانند به زانو در بیاورند . اگر رژیم غاصب صگیونیستی پوشش هوایی نداشت ، هیچ وقت جرات حمله به فلسطین را نداشتند .
  • حسین منصور حلاج IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    هیچوقت مرگ هیچ انسانی برایم خوشحال کننده نبوده ونخواهد بود.
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      1 0
      از نظر همه انسانهای کره زمین ، صهیونیستها لاشخور و درنده خو هستند . انسانیت واژه قدسی است و صهیونیستها این .اژه مقدس را لجن مال کرده اند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس