سرایا القدس مواضع نظامیان صهیونیست را در خان یونس هدف قرار داد

مبارزان گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین مواضع نظامیان صهیونیست را در غرب خان یونس هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از عملیات جدید مبارزانش علیه نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شهاب، در بیانیه سرایا القدس آمده است: مبارزان ما، نیروهای ارتش اشغالگر که در یک منزل در غرب خان یونس حضور داشتند و تعداد آنها بالغ بر ۶ نفر بود را با موشک تی بی جی هدف قرار دادند و شماری از آنها را کشته و برخی دیگر را زخمی کردند.

گردان‌های شهدا الاقصی نیز اعلام کرد که تک تیراندازانش دو نظامی اشغالگر را که بر بالای یکی از منازل در منطقه الامل در غرب خان یونس مستقر بودند را هدف قرار داده و شکار کردند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ نظامی دیگر این رژیم در نبردهای نوار غزه زخمی شدند.

پیش از این نیز گردان‌های قسام اعلام کرد که دو تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب محله الزیتون در شهر غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

همچنین گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در محور جنوب محله الزیتون در شهر غزه وارد درگیری‌های شدیدی با نظامیان رژیم صهیونیستی شدند و چندین بالگرد اشغالگران در این منطقه دیده شده که در حال انتقال کشته‌ها و مجروحان بودند.

گردان‌های شهدای الاقصی نیز اعلام کرد که با تیربار و گلوله‌های آر پی جی نظامیان و ادوات جنگی اشغالگران را در شرق شهر غزه هدف قرار داده و با آن‌ها وارد درگیری‌های شدیدی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس