شعب ویژه رای در استان تهران؛ رای اولی‌ها، خواهران، یادمان شهدا

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تهران گفت: در انتخابات اسفندماه در حوزه انتخابیه تهران، شعبه مربوط به رای اولی ها، شعبه خاص خواهران و همچنین شعبه ویژه یادمان شهدا در نظر گرفته شده است.

به گزارش مشرق، احمد قیومی در جلسه ستاد انتخابات شهرستان تهران که با حضور نمایندگان فرماندار در مناطق ۳، ۴، ۷، ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۷ و ۱۹ برگزار شد، با اشاره به نیروهای متخصص بکارگرفته شده در این دوره از انتخابات، اظهار کرد: این نیروها بصورت مداوم آموزش های لازم را طی کرده و بصورت دقیق برنامه‌ریزی و پیش‌بینی لازم در امر برگزاری مطلوب انتخابات در نظر گرفته شده است.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران افزود: تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر توجه به موضوع سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات، حتما مورد توجه عوامل اجرایی برگزاری انتخابات خواهد بود.

حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط نمایندگان فرماندار و مسئولین و اعضای کمیته فناوری اطلاعات در زمینه چینش عوامل اجرایی و همچنین بررسی وضعیت مطلوب آنتن دهی شعب در روز اخذ رای، افزود: برای اولین بار نسبت به تهیه پک اقلام مورد نیاز شعب اخذ رای پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

شایان در ادامه با اشاره به لزوم تشکیل میز هدایت با حضور کلیه دستگاههای خدمات رسان و همچنین فاتب، یادآورشد: در انتخابات اسفندماه در حوزه انتخابیه تهران، شعبه مربوط به رای اولی ها، شعبه خاص خواهران و همچنین شعبه ویژه یادمان شهدا در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 5
    مردم،احزاب،گروه ها،قومهاو... اگر واقعا(خدا،قرآن،اسلام،دین،امامان،ولایت،روحانیت،حجاب،شهدا،انقلاب،سپاه،بسیج،ارتش،امنیت،نظم،قانون،صدا،سیماورسانه ملی،ایثارگران,جهاد،اتحادویکپارچگی،فلسطین،غزه،سوریه،لبنان،عراق،افغانستان،پاکستان.._عدالت،رفع تبعیض،قدرت،بمب اتم،تحریم،,عزت،رفاه،اموزش ودرمان رایگان،محیط زیست سالم،شغل دائم باثبات،درامد،ثبات،خودرو،انرژی،سوخت،نان،تغذیه مناسب،امکانات،بیمه،ازدواج،تفریح،پیشرفتهای مختلف،خانه،ثروت،طلا،ارز،دیجیتال,اصلاحات،شفافیت،پاسخگویی،استقلال،ازادی،شایسته سالاری،اینترنت ملی،فرهنگ اسلامی ایرانی...)میخواهند ونابودی(استکبارگران،ظالمان،اشغالگران،حکام عرب مفتخورومتظاهرابرقدرتها...)رامیخواهند،باید رای بدهند والا مثل گذشته دشمنان بازهم(سواستفاده وانواع خباثت،خیانت،جنایت،ترور،خرابکاری،فساد،جاسوسی،بی عدالتی،جذب نخبگان،رذالت،دروغ,دموکراسی دروغین،غارت ,ناامنی وسواستفاده...)میکنند
  • مجنون الحسین IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 5
    با افتخار رای میدهم
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    2 2
    وای بر کسانیکه از کم اطلاعی و کم تجربه گی این رأی اولی ها به نفع خودشون و جناح خودشون استفاده کنند / رأی اول شیرینه و خاطره ساز اما اگه از همین آراء اول سوء استفاده بشه سرنوشت یک ملت رو میتونه به شکل نامطلوب عوض کنه
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    6 0
    با همین رای آیندت رو خراب میکنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس