کد خبر 1575880
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
انفجار مهیب در شهریار؛ جزئیات حادثه + فیلم و عکس

گزارش روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز درباره دخالت رژیم صهیونسیتی در انجام عملیات خرابکاری در داخل ایران بخشی از راهبردهای امنیتی سازی از سوی دشمن در آستانه انتخابات است.

به گزارش مشرق، حوالی ساعت ۱۸ پنج شنبه ۲۶ بهمن ماه یک کارخانه تولید حلال‌های شیمیایی در محدوده شهر قدس دچار حریق شد. وحید گلی کانی، فرماندار شهر قدس در این خصوص اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه روز پنج‌شنبه «۲۶ بهمن ۱۴۰۲»، در شهر قدس، صدای یک انفجار مهیب شنیده شد. به محض ایجاد این انفجار، پیگیری‌های لازم انجام و مشخص شد حادثه، ناشی از وقوع حریق در مخازن شیمیایی یک شرکت خصوصی تولید مواد شیمیایی بوده است.

گلی کانی گفت: به هیچ عنوان صدای انفجار مربوط به مسائل امنیتی نبوده و فقط موضوع حریق مطرح است.

او با بیان اینکه این حریق در مخازن یک شرکت خصوصی تولید محلول‌های شیمیایی رخ داده است، ادامه داد: این حادثه به علت اخلال در فرآیند خط تولید به وقوع پیوسته است.

با وجود توضیحاتی که مقامات رسمی در روز حادثه ارائه کردند روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد این حادثه یک اقدام خرابکارانه بود.

گزارش روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز درباره دخالت رژیم صهیونسیتی در انجام عملیات خرابکاری در داخل ایران بخشی از راهبردهای امنیتی سازی از سوی دشمن در آستانه انتخابات است.

رژیم صهیونسیتی در حالی که در خان یونس شبانه روزی کمین می‌خورد در فضای رسانه‌ای به دنبال باز پس گیری حیثیت از دست رفته با تولید این دست اخبار جعلی است.

در همین زمینه یک منبع آگاه به مشرق گفت : هیچ شواهدی درباره خرابکاری در حادثه کارخانه مواد شیمیایی در منطقه غرب تهران وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    7 0
    سابقه نشون داده همیشه حق با شما بوده😂
  • سعید IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    5 0
    نطنز هم همش انکار می‌کردید بعد ثابت شد کار اسراییل بوده.
  • US ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    اسرائیل با اف ۳۵ زد و بی سر و صدا رفت
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    1 1
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    1 0
    اسرائیل غلط زیادی کرده !! بره اول اسیرای خودشو ازاد کنه که هنوز هیچ غلطی با اون سازمان اطلاعاتی عریض و طویلش نتونسته بکنه ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس