پیگیری وضعیت افراد مبتلا به دیابت و پرفشاری خون

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از پیگیری وضعیت افراد مبتلا به دیابت و پرفشاری خون، در پویش ملی سلامت خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی، با حضور در غرفه سلامت، گفت: حضور سفیدپوشان سلامت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد حضور جامعه خدوم سلامت در تمام عرصه‌های انقلاب و خدمت رسانی است که هر ساله باشکوه‌تر از پیش انجام می‌شود.

وی افزود: غرفه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از میدان امام حسین (ع) تا میدان انقلاب با مشارکت مراکز بهداشت شمال، شرق و شمیرانات تهران برپا شده و علاوه بر ارائه آموزش‌های سلامتی به راهپیمایان و هموطنان به اندازه گیری قند و فشار خون آنان می‌پردازند.

زالی ضمن ستایش نمایش توانمندی‌های سترگ نظام سلامت در ۴۵ سال گذشته در غرفه‌های ۱۵ گانه وزارت بهداشت، گفت: برپایی این غرفه‌ها در تهران و شهرستان‌ها توسط سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی، نشان دهنده حضور جامعه بزرگ سلامت در حمایت از آرمان‌های انقلاب است.

وی، مشارکت بیش از ۴۶ میلیون نفر از هموطنان در پویش ملی سلامت را نشان دهنده اعتماد مردم به نظام سلامت دانست و گفت: متعاقب این مشارکت تاریخی، دانشگاه علوم پزشکی شهید و سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز با پیگیری پرونده بیماران دیابتی و پرفشاری خون شناسایی شده در این پویش، تمام تلاش خود را برای پاسخگویی شایسته به این اعتماد به کار بسته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس