آمریکا و انگلیس سه بار غرب یمن را بمباران کردند

متجاوزان آمریکایی و انگلیسی سه بار «راس عیسی» در غرب یمن را هدف بمباران قرار دادند.

به گزارش مشرق، منابع محلی یمنی از حمله مجدد آمریکا و انگلیس به غرب یمن خبر داده و اعلام کردند که منطقه «راس عیسی» در شهرک «الصلیف» در الحدیده در غرب یمن در سه نوبت هدف قرار گرفته است.

منابع یمنی همچنین به حمله آمریکا و انگلیس به منطقه «القطینات» در شهر باقم در یمن اشاره کردند.

این حملات در حالی ادامه دارد که صنعا اعلام کرده است که کشتی های متعلق به رژیم صهیونیستی و کشتی هایی که به بنادر فلسطین اشغالی می روند را در حمایت از غزه و رفع محاصره آن هدف حمله قرار می دهد.

پس از حملات آمریکا و انگلیس، کشتی های این دو کشور نیز اهداف مشروع برای حمله نیروهای یمنی محسوب می‌شوند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    فقط اون احمقهایی که هی کامنت می ذاشتن: امریکا ترسیده و جرات ندارد عکس العمل نشان بدهد ! برید ببینید آمریکا هر روز چقدر داره پز میده که نیروهایی که ایران پشتیبانی می کنه را داریم می زنیم و می کشیم!
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ایران باید یمن را به 5000 موشک های دوش پرتاب ضد هوایی مجهز کند تا کسی جرات پیاده کردن نیرو در این کشور به ذهنش نرسد همچنین موشک های بالستیک ضد کشتی و همچنین پهبادهایی با قابلیت پرتاب موشک کرم ابریشم و موشکهای ضد دریا باید به یمنی ها داده شود که برد بالای 1000 کیلومتر داشته باشد چون امریکا احتمالا به یمن از فاصله دور حمله کند ولی یمنی ها نیز باید بتوانند تمام اقیانوس هند و حتی دریای مدیترانه را بتوانند بزنند مثل موشک سومار با برد 3500 کیلومتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس