دبیرکل جنبش النجباء عراق: عملیات علیه اشغالگران ادامه می‌یابد

دبیرکل جنبش النجباء عراق در سخنانی تاکید کرد که هرگونه حمله آمریکا به خاک عراق با پاسخ مناسب مقاومت این کشور همراه خواهد شد.

به گزارش مشرق، شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبمقاومت اسلامی النجباء عراق در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: پیشتر تاکید کرده بودیم و دوباره تکرار می‌کنیم که تصمیم ما برای مقابله با آمریکایی‌ها تصمیمی عراقی است که تا زمان تحقق دو مسئله متوقف نخواهد شد؛ نخست توقف جنگ علیه غزه و دوم عقب‌نشینی اشغالگران آمریکایی از عراق.

وی افزود: اما در خصوص توقف موقت فعالیت همرزمان ما در کتائب دلاور حزب‌الله که برادران ما در خون، جهاد، سلاح و راه هستند، باید بگویم پس از گفت‌وگو با برادر و فرمانده مجاهد ابوحسین الحمیداوی (دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق) و مشخص شدن دلایل این تصمیم، حقیقت و حکمت آن برای ما روشن شد. ما به این تصمیم احترام می‌گذاریم و فداکاری آنها را در این شرایط ارج می‌نهیم.

الکعبی ادامه داد: در آینده مشخص خواهد شد که ایشان، این تصمیم را با شجاعت و گذشت اتخاذ کرده است.

وی افزود: انتظار بازگشت زودهنگام و مبارک گردان‌های پیروزی و لغو تعلیق فعالیت آنها پس از پایان دلایل و رفع معذوریت‌ها را می‌کشیم.

الکعبی د بخش دیگری از این بیانیه درباره تهدیدهای آمریکا نیز تاکید کرد: اما درباره ماشین جنگ روانی آمریکا که همچنان اقدام به تهدید و ارعاب می‌کند باید گفت که این اقدامات حتی ذره‌ای تن ما را به لرزه در نمی‌آورد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: هرگونه حمله آمریکا با پاسخ مناسب مواجه می‌شود و سایر گروه‌های مقاومت اسلامی عراق به عملیات خود تا زمان تحقق خواسته‌ها ادامه می‌دهند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که پیشتر کتائب حزب‌الله عراق اعلام کرده بود، شدت تنش و حملات خود را به پایگاه‌های آمریکایی کاهش داده و حملات خود را علیه رژیم صهیونیستی تا پایان آتش‌بس اعلامی در غزه متوقف می‌کند.

از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه بارها پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق و سوریه هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته بود.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس