تظاهرات در اردن مقابل سفارت آمریکا در محکومیت حمایت واشنگتن از جنگ غزه

مردم اردن با برگزاری تظاهرات گسترده در مقابل سفارت آمریکا، حمایت واشنگتن از نسل کشی مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، مردم و فعالان در اردن تظاهرات گسترده‌ای را در مقابل سفارت آمریکا در امان برگزار کرده و همدستی و شراکت آمریکا در نسل کشی در غزه را محکوم کردند.

به نقل از العهد، آن‌ها از امت عربی و اسلامی خواستند از صرف محکومیت و درخواست برای توقف تجاوز دست بردارند و اقدامات عملی را برای توقف جنگ غزه از طریق اخراج سفرا، بستن سفارتخانه‌ها، لغو معاهده‌ها و ورود کمک‌های بشردوستانه فوری به غزه و حمایت مالی و تسلیحاتی از مقاومت غزه اتخاذ کنند.

از زمان شروع جنگ غزه در هفتم اکتبر، آمریکا و هم پیمانانش از رژیم صهیونیستی حمایت کرده و برای این رژیم تجهیزات نظامی می‌فرستند.

این درحالی است که کشتار مردم غزه در صد و چهلمین روز از جنگ ادامه دارد و به گفته وزارت بهداشت غزه رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۱۰ کشتار در غزه شده که به شهادت ۱۰۴ نفر و مجروح شدن ۱۶۰ تن دیگر منجر شده است. هنوز تعدادی از قربانیان زیر آوار هستند و رژیم اشغالگر مانع ورود آمبولانس‌ها و کادر دفاع مدنی می‌شود.

این وزارتخانه اعلام کرد: آمار شهدا از آغاز جنگ غزه به ۲۹ هزار و ۵۱۴ نفر و آمار مجروحان به ۶۹ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    زنان و کودکان در غزه گرسنه هستن.الان وقت شکستن حصار و کمک به فلسطینی هاست.شاه خائنتون باید ساقط بشه.
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      0 0
      عجب دل خجسته ای داری ، اینا سیاه بازی بیش نیست، آخه محکوم کردن یعنی چه ؟ قویآ محکوم کردن، خب چی شد ؟ هیچی ، دوساعت تظاهرات ، شعار، بیانیه، شب هم میرن خونه کنار زن و بچه، سفره شام رو پهن میکنن، موقع غذا خوردن جنازه کودکان غزه رو نگاه می‌کنند ، دوتا لعنت هم به اسرائیل میفرستن نهایتش، اینم معنی در کنار مظلوم بودن
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    ملت اردن شما هم در کشتار مردم غزه شریک هستین چون شاه خائن و دوست صهیونیست دارین.چون سفارت اسراییل رو دارین.چون شاهتون به صهیونیست ها غذا میرسونه .چون این خائن رو به عنوان شاهتون قبول دارین .ملت مصر هم مثل شماها مقصرند .سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس