کد خبر 1571802
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کری‌خوانی طارمی با خبرنگاران چشم بادامی

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از بازی ایران با ژاپن در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با حضور خبرنگاران کشور حریف برگزار شد.

به گزارش مشرق، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در کمپ الریان برگزار شد.

پیش از آغاز تمرین علی‌اصغر قربانعلی‌پور مربی بدنساز تیم با کمک آندرانیک تیموریان و رحمان رضایی، دستیاران امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم، موانع تمرین را در زمین چمن جای‌گذاری کردند. پیش از آغاز رسمی تمرین بازیکنان با انجام بازی آقاوسط خود را گرم کردند. مانیکونه و هومن افاضلی پیش از آغاز تمرین جلسه‌ای سرپایی داشتند و برنامه‌های تمرینی تیم را با هم مرور کردند.

احسان حاج‌صفی، ملی‌پوش ایران که در بازی با سوریه مصدوم و با برانکارد از بازی خارج شد به همراه رامین رضاییان و مربیان تیم شامل حمید مطهری، رحمان و آندو مسابقه ضربه به توپ برگزار کردند. بساط کری‌خوانی بین مربیان و بازیکنان داغ بود.

بعد از پایان آقاوسط بازیکنان شروع به گرم کردن با دویدن کردند. مهدی طارمی که به دلیل اخراج در بازی در سوریه در بازی مقابل ژاپن غایب است، پابه‌پای بازیکنان تمرین کرد. تمرینات بدنسازی بازیکنان با کمک موانع کاشته‌شده در زمین زیر نظر قربانعلی‌پور برگزار شد. آیتم بعدی تمرین بدنسازی، تمرینات کششی با استفاده از کش بود که با نظر قربانعلی‌پور برگزار شد.

در این بخش از تمرین قلعه‌نویی شخصا بر تمرینات نظاره گر بود. پیش از آغاز تمرینات بدنسازی، گلرها از جمع بازیکنان جدا شده و زیر نظر مربی گلرها به تمرین پرداختند. آیتم بعدی انجام تمرین هوازی بود که با استفاده از موانع برگزار شد. در پایان تمرین بدنسازی، بازیکنان در ۳ دسته جداگانه به انجام تمرین آقاوسط پرداختند. قلعه‌نویی با دقت خاصی این بخش از تمرین را زیر نظر داشت.

در حین تمرین آقاوسط در یک صحنه توپ به سمت خبرنگاران آمد و طارمی نزدیک خبرنگاران شد و از آنها پرسید: «کت تن کیه؟»، اشاره طارمی به بازی فردا مقابل ژاپن بود. یک تیم خبری از ژاپن در تمرینات امروز حاضر بودند و به تهیه گزارش و خبر و تصویر از تمرین تیم ملی پرداختند. پس از پایان ۱۵ دقیقه و با آغاز تمرینات تاکتیکی خبرنگاران تمرین را ترک کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    8 3
    خبط و خطای مهدی طارمی در بازی حذفی و دریافت کارت زرد و..برای هفت پشت تیم ملی فوتبال ایران کافی است.
    • ایرانی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      3 4
      خطا جزئی از فوتبال هست مگه خطای بازیکن سوری روی خود طارمی باعث گرفتن پنالتی و گل توسط طارمی نشد؟!!! یا خطای بیرانوند روی بازیکن سوری باعث گل تساوی آنها نشد در حالیکه تیم ایران جلو بود؟!!! واقعاً چرا اینقدر مغرض و حسود هستید چه کسی در بازی با امارات با گل‌هایش باعث صعود تیم ایران شد؟!!! در دو دوره اخیر جام جهانی مگه با درخشش همین طارمی نبود که ایران موفق به حضور در جام جهانی شد و در موفقیت‌هایی که طی چند سال اخیر در تمام بازیهای بین المللی تیم ایران کسب کرده، طارمی تا حد بسیار زیادی تأثیر گذار بوده پس بیخود خودتون را خوار و زبون نشان ندهید
  • US ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    11 3
    "چشم بادامی" ! تیتر نژادپرستانه نزنید شما مثلا مسلمان هستید !
  • US ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    11 3
    چشم بادامی چیه نژادپرستی و توهین و تحقیر و تمسخر کثیفه ادم نمیشین چرا شماها
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      0 5
      مگه آدمند آخه؟
    • کیوان IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      1 4
      بیشعور کجاش نژاد پرستیه توهین شده به کسی؟
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
      2 1
      22:15 نه پس لابد تو ادمی
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    2 2
    تارمی همون بازی با سوریه تبمو نابود کرد بسه.اگه یکی باهاش برخورد میکرد الان انقدر گستاخ نشده بود که تو بازی ای که محرومه کری خونی هم بکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس