ژاپن روی کاغذ بهتر است ولی ما انگیزه داریم/ محرومیت طارمی شانس آنها بود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: با آنکه فوتبال ما بین آماتور و حرفه‌ای گیر کرده و روی کاغذ شرایط ژاپن به مراتب بهتر است اما ملی‌پوشان ایرانی برای بقا و حضور در جام‌ملت‌های آسیا انگیزه بالایی دارند.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب عصر جمعه در گفت‌وگویی با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام‌ملت‌های آسیا تا اینجای کار اظهار کرد: در دیدار برابر سوریه شاهد یک رقابت پایاپای و نزدیک بودیم. رقابتی که در اندازه‌های آسیا قابل قبول بود اما اعتقاد دارم نباید کار به به اینجا کشیده می‌شد چراکه این توانایی و ظرفیت را داشتیم تا کار را در وقت‌های قانونی تمام کنیم.

وی ادامه داد: از سویی دیگر سوریه نشان داد تیم خوب و منظمی است. سال‌هاست این تیم را می‌شناسیم و باید قبول کرد در بازی برابر ما عملکرد خوبی داشتند. سوریه فوتبال حرفه‌ای ندارد و ما هم بین فوتبال آماتوری و حرفه‌ای گیر کرده‌ایم. باید شرایط را به درستی سنجید، با توجه به وضعیت و شرایط ورزش و فوتبال ما نتایجی که تا امروز رقم خورده، قابل قبول بوده است و امیدوارم در ادامه هم چنین باشد.

ژاپن روی کاغذ بهتر است ولی ما انگیزه داریم/ محرومیت طارمی شانس آنها بود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اعتقاد دارم اگر کادر فنی تیم ملی حفظ و تقویت شود، می‌تواند در مسیر درستی گام بردارد. در کل باید عملکرد کادر فنی را مثبت ارزیابی کنم اما نیاز به تقویت دارد. نکته مهم اینجاست که تیم ملی در مسیر جام‌ملت‌های آسیا با فراز و فرودهایی همراه بوده و در برخی‌ بازی‌ها خوب و در برخی از بازی‌ها نیز عملکردی متوسط را از خود نشان داده است. این یک واقعیت است که فوتبال ما نیاز به تقویت ساختار دارد و باید از این فرصت‌ها استفاده کرد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی حساس ایران برابر ژاپن در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌ملت‌های آسیا اضافه کرد: آنها تیم خوب و منظمی دارند و در ادوار گذشته این را به خوبی نشان داده و نتایج قابل قبولی هم گرفته‌اند. بدون شک بازی سختی خواهد بود و امیدوارم تا فرصت داریم خستگی بازی با سوریه برطرف شود. با توجه به شرایط و تئوری فوتبال، ژاپن از ما قوی‌تر است اما اعتقاد دارم تیم ملی ایران هم حریفی دست و پا بسته نیست و انگیزه لازم را برای حضور و بقا در جام دارد.

وی در مورد محرومیت مهدی طارمی در بازی برابر ژاپن گفت: فقط می‌توانم به یک جمله اکتفا کنم، واقعا حیف است که او در این بازی نیست و این شانس ژاپنی‌ها در دیدار دو تیم است.

ژاپن روی کاغذ بهتر است ولی ما انگیزه داریم/ محرومیت طارمی شانس آنها بود

طبق برنامه جام‌ملت‌های آسیا تیم ملی ایران فردا از ساعت ۱۵ باید به مصاف ژاپن برود. برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲:

تاجیکستان - اردن (ساعت ۱۵، ورزشگاه احمد بن علی)

استرالیا - کره جنوبی (ساعت ۱۹، ورزشگاه الجنوب)

برنده دیدار دو تیم روز ۱۷ بهمن از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هم می‌روند.

شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲:

ایران - ژاپن (ساعت ۱۵، ورزشگاه اجوکیشن سیتی)

قطر - ازبکستان (ساعت ۱۹، ورزشگاه البیت)

برنده دیدار این دو تیم روز ۱۸ بهمن‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    طارمی و آزمون رو حذف کنین.از ته دل بازی نمیکنن و موجب شکست ما خواهند شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس