کد خبر 1570838
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
سوءتفاهم پرسپولیسی‌ها بعد از گریه حنانوف به خاطر درگذشت برادرش

گریه بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس در جام ملت‌های آسیا حاشیه عجیبی برای بازیکنان این تیم که در اردوی امارات هستند ایجاد کرده بود.

به گزارش مشرق، در جریان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که این روزها در قطر برگزار می‌شود وحدت هنانوف بازیکن تیم ملی تاجیکستان با ضربه سر دروازه تیم ملی امارات را باز کرد تا نقش تاثیرگذاری برای اولین بار به مرحله بالاتر این رقابت‌ها داشته باشد.

بعد از گلزنی در این بازی هنانوف پیراهنی را در دست گرفت که عکس برادر مرحومش روی آن نقش بسته بود و به یاد برادر خود لحظاتی گریه کرد که این صحنه بازتاب زیادی در اخبار جام ملت‌های آسیا داشت.

این مسئله حالا باعث شده تا برخی‌ها گمان کنند که برادر مدافع تاجیکستانی تیم پرسپولیس به تازگی فوت شده اما با پیگیری‌ها مشخص شد که برادر هنانوف مدت‌ها قبل دار فانی را وداع گفته بود و فوت او اتفاق تازه‌ای نبوده است.

همین مسئله برای هواداران پرسپولیس شائبه‌برانگیز شده بود که چرا بازیکنان پرسپولیس برای درگذشت برادر این بازیکن واکنشی از خود در قضای مجازی نشان ندادند. مشخص شد که برادر وی مدت‌ها قبل در گذشته بود و موضوع تازه‌ای نبود تا بازیکنان پرسپولیس نسبت به آن واکنش نشان دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس