ه

مدیرعامل ایران خودرو گفت: ایران خودرو به تعهدات خود عمل می‌کند و در صورت عدم تمدید مجوز تولید محصول پارس که تا پایان امسال است، به تحویل خودرو جایگزین با سطح استاندارد بالاتر اقدام خواهد کرد.

ایکوپرس- علیمردان عظیمی، در حاشیه آیین تحویل هزار دستگاه آرناپلاس به وزارت کشور، با بیان این که تعدادی از مشتریان در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند، اما دریافت نوبت و اولویت لزوما به معنای پیش‌خرید نیست، خاطرنشان کرد: با این وجود، نوبت هیچ یک از متقاضیان حذف نخواهد شد و ایران خودرو مصر است در راستای رضایت آنان و با پی‌گیری‌هایی که از سوی مسوولان در حال انجام است، سال آینده تولید این محصول را به میزان ثبت نام‌های صورت گرفته در سامانه یکپارچه ادامه دهد.

وی تصریح کرد: نوبت هیچ یک از مشتریان حذف نخواهد شد و حتی در صورت عدم تمدید مجوز تولید، خودروی جایگزین مانند سورن یا دنا تحویل خواهد شد.

عظیمی درخصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز گفت: رسالت گروه صنعتی ایران خودرو تامین ناوگان حمل و نقل عمومی است و بر همین اساس، امروز واگذاری هزار دستگاه کامیونت آرنا پلاس را به منظور بهره برداری در حوزه خدمات شهری و آتش نشانی به وزارت کشور آغاز کردیم. درحال حاضر ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی داخلی سازی شده را برای تحویل به شهرداری کرج آماده کرده‌ایم. 

به گفته وی مقرر شده، وزارت کشور تعهدی برای خرید بیش از این تعداد ایجاد کند تا با ظرفیت‌های موجود با سرعت نسبت به تولید و تحویل آن اقدام شود.

عظیمی ادامه داد: ایران خودرو دیزل این آمادگی را دارد تا ماهانه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برقی تولید و واگذار کند.

وی از توافق با وزارت کشور برای نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی‌رانی خبر داد و گفت: ۲۰۰ هزار ناوگان فرسوده داریم که براساس توافق صورت گرفته با وزارت کشور، در برنامه‌ای تاکسی سورن که دارای استانداردهای لازم و مورد قبول تاکسی‌رانان است را برای نوسازی ناوگان تحویل این وزارت‌خانه خواهیم داد.

وی افزود: در توافق با وزارت کشور مقرر شد تا پایان سال ١٨٠٠ دستگاه تاکسی برقی را نیز تامین و وارد چرخه حمل و نقل عمومی کنیم.

وی از آغاز تولید انبوه ری‌را بنزینی در بهمن ماه خبر داد و افزود: ری‌را برقی نیز سال آینده وارد خط تولید خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس