هشدار نسبت به بازداشت مجدد اسرای فلسطینی آزادشده

ارتش رژیم صهیونیستی که حمله‌های خود را به بخش‌های مختلف کرانه باختری از زمان آغاز طوفان الاقصی تاکنون افزایش داده است سیاست بازداشت مجدد اسرای فلسطینی آزاد شده را درپیش می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه فلسطین الیوم به نقل از باشگاه اسرای فلسطینی گزارش داد: اشغالگران صهیونیست یوسف الخطیب یکی از نوجوانان فلسطینی را که به تازگی در جریان توافق تبادل اسرا با تل آویو در دوره آتش بس آزاد شده بود بازداشت کردند.

در ادامه این گزارش آمده است: بازداشت مجدد این نوجوان فلسطینی نقض آشکار توافقات تبادل اسرا به شمار رفته و یک اقدام خطرناک محسوب می‌شود.

باشگاه اسرای فلسطینی تاکید کرد: به نظر می‌رسد اشغالگران صهیونیست قصد دارند بار دیگر سیاست بازداشت مجدد اسیران آزاد شده را درپیش بگیرند.

کمیته امور اسرا و باشگاه اسیران فلسطینی به تازگی اعلام کردند نظامیان اشغالگر صهیونیست در حمله‌های خود به کرانه باختری ۲۵ فلسطینی دیگر را بازداشت کردند. در میان بازداشت شدگان تعدادی کودک و آزاده فلسطینی هم وجود دارد.

از آغاز جنگ در غزه تاکنون بیش از ۶۲۰۰ فلسطینی توسط اشغالگران صهیونیست بازداشت شده اند.

از سوی دیگر کلیپ‌های ویدئویی در شبکه‌های مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد اشغالگران صهیونیست به سمت آوارگان فلسطینی در شهر خان یونس شلیک می‌کنند.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که متجاوزان هیچ اهمیتی به درخواست‌های بین المللی مبنی بر عدم هدف قرار دادن کادر درمان در نوار غزه نمی‌دهند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    1 0
    با قوم یهود هر توافقی بنمایید بهیچ عنوان به آن پایبند نخواهد بود. حقیقتی تاریخی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس