مهم این است در روز بدمان هم برنده شویم

هافبک تیم ملی فوتبال گفت: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم.

به گزارش مشرق، امید ابراهیمی پس از برتری ۲ بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل امارات، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم. نتیجه خوبی بود و ان‌شاءالله این روند موفق را ادامه بدهیم.

وی درخصوص اینکه پس از غیبت در جام جهانی در جام ملت‌ها برای ایران به زمین می رود، گفت: برای من به عنوان بازیکن همیشه باعث افتخار بوده که بتوانم در خدمت تیم ملی باشم و به این تیم کمک کنم. اگر دچار مصدومیت نمی‌شدم در جام جهانی هم بازی می‌کردم اما پس از آن غیبت، تلاش کردم و با لطف خدا بار دیگر به تیم ملی آمدم. هر کمکی هم لازم باشد، به عنوان بازیکن در خدمت هستم.

هافبک تیم ملی در خصوص نمایش بهتر ملی‌پوشان نسبت به بازی با هنگ‌کنگ و اینکه انتظار می‌رود در مرحله بعدی و در بازی با سوریه این نمایش بهتر شود، توضیح داد: در یک تورنمنت همه تیم‌ها افت و خیز دارند. تیم‌های دیگر مثل ژاپن هم در مرحله گروهی دچار لغزش شدند. مهم این است در روزهایی که شرایط خوب نداریم هم برنده شویم. در بازی قبلی هم کیفیت لازم را نداشتیم و نتوانستیم از لحاظ کیفی انتظارات را برآورده کنیم اما همین که توانستیم در آن روز بد، ۳ امتیاز را از هنگ‌کنگ بگیریم واقعا مهم بود. امیدوارم ان مسابقه آخرین لغزش ما باشد و شرایط به شکلی خوب باشد که دیگر چنین اتفاقی نیفتد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    بازی کثیفی بود ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس