کد خبر 1568950
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴
دیدار تیم‌های ایران و امارات

فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال در مورد وضعیت مصدومیت صادق محرمی و مجید حسینی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود از دور گروهی جام ملت‌های آسیا امشب (سه شنبه) مقابل امارات با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و به عنوان صدرنشین گروه C به دور دوم رقابت‌ها صعود کرد.

علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی در مورد مصدومیت صادق محرمی که منجر به تعویض او شد، گفت: او از ناحیه زانوی چپ مصدوم شده است که نیاز به بررسی بیشتر و انجام تصویربرداری دارد.

او در مورد وضعیت مصدومیت مجید حسینی هم بیان کرد: مجید آسیب مچ پا دارد که تحت نظر است. هر روز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و اگر به شرایطی برسد که بتواند از نظر عملکردی در خدمت تیم باشد تایید می‌کنیم و اضافه می‌شود. نیاز به ارزیابی روز به روز دارد.

شهاب در پاسخ به این سوال که ممکن است این دو بازیکن بازی با سوریه را از دست بدهند، گقت: اجازه بدهید در مورد صادق بررسی بیشتر انجام بدهیم. مجید هم حتما نیاز به ارزیابی روزانه دارد که عملکرد مچش بررسی شود.

 غیبت احتمالی مجید حسینی و صادق محرمی مقابل سوریه به دلیل مصدومیت در شرایطی رخ می‌دهد که حسین کنعانی‌زادگان هم به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن RU ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    3 7 6 بازی کنید
  • رضا IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    اقای کنعانی اون خطا واجب بود؟ اگه گل میخوردیم هم اتفاقی نمی افتاد. جام ملت های قبلی رو به خاطر ایشون به فنا دادیم. امیدوارم به کمبود بازیکن نخوریم با محرومیت ایشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس