تصاویر دیدار تیم‌های ایران و امارات

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بازیکنان در هر دیدار برای کسب بهترین نتیجه وارد زمین خواهند شد، گفت: هدف ما قهرمانی است و تمام تلاشمان را می کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش مشرق، تیم های ملی فوتبال ایران و امارات در مرحله گروهی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری دو بر یک ایران به پایان رسید. شجاع خلیل زاده در پایان این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و حتی می توانستیم به گل های بیشتری هم دست یابیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و امیدوارم در مرحله های بعدی با ارایه نمایش بهتر دل مردم ایران را شاد کنیم.

او ادامه داد: توقع از تیم ملی بالا است اما ما تلاش می کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم. فوتبال یک بازی گروهی است و هیچ نتیجه ای قابل پیش بینی نیست. در جام ملت های گذشته قطر توانست قهرمان جام شود در صورتی که هیچکس انتظار قهرمانی از این تیم را نداشت.

خلیل زاده تصریح کرد: فوتبال در آسیا پیشرفت کرده و مانند گذشته نیست. همه تیم ها از سطح بالایی برخوردار هستند و امیدوارم در هر بازی موفق شویم.

او افزود: ما بازی به بازی پیش می رویم و سعی می کنیم تا در هر دیدار بهترین عملکرد را داشته باشیم. مصدومیتم کاملاً برطرف نشده اما شرایط خوبی داریم.

مدافع تیم ملی خاطر نشان کرد: به علیرضا بیرانوند و سردار آزمون بابت نمایش درخشانی که داشتند، تبریک می گویم. هدف ما قهرمانی در جام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسن روحانی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 1
    جو گیر نشو سوریه شکستمان می دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس