کد خبر 1568934
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
مربی امارات: مقابل تیمی مثل ایران باختیم که 3 برد کسب کرد و مدعی قهرمانی آسیاست

مربی تیم ملی فوتبال امارات گفت:لحظاتی در بازی بودند که می‌توانست جور دیگر رقم بخورد. ما یک پنالتی از دست دادیم و بعد از آن گل دوم را دریافت کردیم. با این حال تلاش کردیم که مقابل ایران رقابت کنیم.

به گزارش مشرق، سرخیو کاستا، مربی تیم ملی فوتبال امارات در نشست خبری پس از با ایران گفت: بله ما حواسمان به بازی فلسطین نیز بود. همانطور که انتظار داشتیم بازی سختی بود. ایران ۳ برد بدست آورد. ما نمایش خوبی نداشتیم با اینکه چند موقعیت ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: لحظاتی در بازی بودند که می‌توانست جور دیگر رقم بخورد. ما یک پنالتی از دست دادیم و بعد از آن گل دوم را دریافت کردیم. با این حال تلاش کردیم که مقابل ایران رقابت کنیم. آن هم مقابل ایران، تیمی قدرتمند در آسیا و باز هم باید تکرار کنم که ایران ۳ برد بدست آورد.

مربی تیم امارات در خصوص نبود علی مبخوت نیز گفت: دلیل نبود او تاکتیکی بود. ما خودمان را برای این مسابقه آماده کرده بودیم و ما بهترین ۱۱ نفر را انتخاب کردیم و معتقدم که تصمیم ما نیز درست بود.

کاستا در پاسخ به اینکه آیا نبود بنتو در کنار زمین روی بازیکنان تاثیر گذاشت، گفت: نه، به نظرم تاثیری نداشت. ما در تمرینات خودمان را آماده کرده بودیم و می‌دانستیم که چگونه باید بازی کنیم. مشخصاً پائولو که یک مربی بسیار خوب است در کنار زمین می‌تواند کمک کند ولی به خاطر این نبود که ما نتیجه بهتری نگرفتیم.

وی در پاسخ سوال خبرنگاری که پس از اینکه گل قلی زاده مردود اعلام شد، او با یکی از مدافعان ایران جر و بحث کرد، گفت: برخی چیزها در فوتبال طبیعی است و چیز خاصی رخ نداد.

کاستا در خصوص اینکه آیا امارات از اینکه در مسیر خوبی در جام حذفی قرار گرفته، گفت: این رقابت به نظرم ثابت کرده که گروه ساده‌ای وجود ندارد و همینطور مسیر ساده‌ای در مرحله حذفی. همه تیم‌ها کاملاً رقابتی ظاهر شدند و همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند و این برای آسیا خوب است.

وی ادامه داد: تیم‌هایی مثل کره جنوبی، ایران، ژاپن، قطرِ میزبان و استرالیا مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت هستند.

کاستا در پاسخ به اینکه ۲ سال پیش او در کنار بنتو با کره جنوبی به مرحله حذفی صعود کرد و چه تفاوتی میان این ۲ تیم وجود دارد، گفت: خیلی تفاوت وجود دارد. در آن بازی ما مقابل تیم کشورمان، پرتغال بازی داشتیم ولی در اینجا با تیم هم قاره‌ای بازی کردیم. با این حال ویژگی مشترک امارات و کره جنوبی این است که فوتبال خوب را معرفی می‌کند، با عشق و شور بازی می‌کند و ما مفتخریم که مربی ۲ تیم بودیم. ۲ سال البته بنتو روی نیمکت حضور داشت و اینجا در نشست خبر حضور داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    5 24
    امارات هنگ کنگ فلسطین چین عراق کره جنوبی تیم های ضعیفی هستند ژاپن و عربستان عالی
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      تو یکی فقط خفه شو و ..... هم نخور مشنگ
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      عراق ژاپن رو زد، عربستان هم مثل ایران، تیم های گروهش ضعیف بودن و محک جدی نخوردن، حالا شما بر اساس چه منطقی این حرفو میزنید! بعدشم اسمی از کره یا استرالیا نمیارید، اما اسم عربستان رو ذکر میکنید ( نمیگم عربستان ضعیفه، منظورم اینه که تیم های قویتر از عربستان رو ذکر نکردید، و عراقی که ژاپن رو زد، گفتید تیم ضعیف )؛ شما عادت کردید زیر هر مطلبی از این سایت نفر اول بیاید نظر بزارید و فحش و توهین و خزعبلات بگید؟ ( نظر دومتون توی این مطلب: خفهشو، مزخرف، گورتو گم کن، آشغال!، تو 1 خط 4 تا فحش دادی! ) خسته نمیشید؟ پول میگیرد بابات هر نظر که قرار میدید؟
  • هوشنگ IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    9 15
    خفه شو حال ما رو خراب کردی با بازی مزخرف تیمت گورت رو گم کن آشغال
  • هوشنگ IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    5 18
    اگه من اونجا بودم دستم بهت می رسید به خاطر بازی مزخرف تیمت بیمارستانی ات می کردم انگل
  • هوشنگ IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 12
    لعنتی این چه بازی بود ؟😡😡😡😡😡
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    19 3
    VAR و داور ازبکستانی بداد امارات رسید و سه تا از کل هامون رو مردود اعلام کردند که داور ازبکستانی آخرین گل ایران رو الکی رد کرد والا نمی‌ تونست به عنوان تیم دوم صعود کنه و تیم ملی فلسطین ممکن بود جای امارات رو تو جدول بگیره
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    امارات به لطف داوری var دوم شد
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    21 1
    استان امارات درست است نه کشور
    • تت IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      واقعن برو ذهنتو جراحی کن عقب مونده خخ
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    پدر تبانی داور و پول بسوزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس