انهدام تجهیزات دشمن با «ثاقب» و «یاسین ۱۰۵»

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به هلاکت تعدادی از نظامیان صهیونیست در نبرد خان یونس به دست نیروهای مقاومت این درگیری‌ها را بسیار سخت و شدید توصیف کرد.

به گزارش مشرق، «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه در کنفرانس خبری خود در تل آویو در خصوص جزییات هلاکت ۲۱ نظامی صهیونیست در اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه گفت: نیروهای حماس یک ساختمان که نیروهای اسراییلی در آن مستقر بودند مورد حمله موشکی قرار دادند که در نهایت به ریزش این ساختمان منجر شد.

وی در ادامه به درگیری‌های خان یونس میان نیروهای مقاومت فلسطین و عناصر صهیونیست اشاره و آن را «بسیار سخت» توصیف کرد.

هاگاری همچنین به هلاکت ۱۳ نظامی صهیونیست در این درگیری‌ها اذعان کرد.

از سوی دیگر سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز اعلام کرد که یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را با بمب «ثاقب» در اطراف محله الیابانی در غرب خان یونس منهدم کرد.

گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز صبح امروز اعلام کرد که یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را با شلیک دوش پرتاب یاسین ۱۰۵ در شهر خان یونس منهدم کرد.

بامداد امروز خبرنگار شبکه المیادین از وقوع درگیری‌های شدید میان نیروهای مقاومت فلسطین در بخش‌های جنوبی و شرقی شهر خان یونس خبر داده بود.

گردان‌های قسام نیز اعلام کرده بود که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک تانک متعلق به ارتش این رژیم را در نوار غزه بمباران کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اذعان کرده بود که از آغاز حمله این رژیم به نوار غزه تاکنون دست کم ۲۰۰ تن از نظامیان صهیونیست در درگیری‌های این باریکه به هلاکت رسیده اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس