روز سیاه ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد زمینی غزه چگونه رقم خورد؟

منابع عبری جزئیات هلاکت ۲۱ نظامی صهیونیست را در یکی از هولناک ترین رخدادهای جنگ اخیر علیه غزه، را فاش کردند.

به گزارش مشرق، در عملیات اخیر مبارزان مقاومت در خان یونس نیز تنها طی روز گذشته ۲۱ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند که آمار تلفات نظامی صهیونیست‌‎ها طی ۲۴ ساعت اخیر را به ۲۴ نفر می‌رساند.

سانسور آمار بالای تلفات

رادیو عبری زبان اعلام کرد در حادثه روز گذشته در خان یونس در جنوب نوار غزه شمار زیادی از نظامیان این رژیم کشته شدند اما تنها اسامی ۱۰ نفر از آن‌ها اعلام شده و ارتش در حال اطلاع رسانی به خانواده‎ دیگر نظامیان کشته شده است.

منبع مذکور اشاره کرد که این حادثه در نزدیکی کیزوویم در جنوب نوار غزه اتفاق افتاده است و طی آن زمانی که ارتش آماده منفجر کردن چند ساختمان در خان یونس می‌شد، چند راکت به سمت یک دستگاه تانک شلیک شد و دو ساختمان فرو ریختند و شمار زیادی از نظامیان اسرائیلی کشته شدند.

رادیو عبری زبان تاکید کرد که عملیات انتقال مجروحان در حادثه خان یونس همچنان ادامه دارد. این منبع عبری زبان بیان کرد که ارتش تعدادی از ساختمان‌ها را در این منطقه بمب‌گذاری کرده بود تا آن‌ها را منفجر کند که در این هنگام چند راکت به سمت یک تانک شلیک شد و در نتیجه انفجار آن، این ساختمان‌ها فرو ریختند.

روز سیاه ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد زمینی غزه چگونه رقم خورد؟

فاجعه بزرگ برای صهیونیست‌ها

این در حالی است که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی حادثه دیروز در خان یونس را فاجعه‌ای بزرگ خوانده و گفته تعداد کشته‌ها بیش از ۵۰ نفر است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در مورد جزئیات حادثه خان یونس اعلام کرده که روز گذشته گروهی از نیروهای ذخیره تیپ ۲۶۱ که ماموریت‌های امنیتی را در مناطق مرزی جنوب نوار غزه انجام می‌دهند، طی ماموریتی برای منفجر کردن چند ساختمان در نزدیکی موانع مرزی حدود ۶۰۰ متر وارد اردوگاه المغازی شدند و از آن‌ها خواسته شده بود ۱۰ ساختمان را با همکاری نیروهای مهندسی منفجر کنند.

در پایان این عملیات، مبارزان فلسطینی دو گلوله آر پی جی به سمت نیروهای اسرائیلی شلیک کردند که یکی به یک دستگاه تانک اصابت کرد و دو نظامی طی آن زخمی شدند و آر پی جی دیگر هم به یکی از ساختمان‌هایی که بمب‌گذاری شده بود، اصابت کرد.

در نهایت هر دو ساختمان منفجر شده و فرو ریختند و شمار زیادی از نیروهای اسرائیلی کشته شده و زیر آوار ماندند و تیم‌های امداد و نجات راهی این منطقه شدند و عملیات خروج نیروها از زیر آوار را آغاز کردند.

منبع مذکور اشاره کرد که ابتدا شماری از نظامیان مفقود بودند اما در ادامه عملیات که تا شب به طول انجامید، آن‌ها نیز پیدا شدند و دیگر هیچ نظامی مفقود و زیر آوار نیست و این حادثه پایان یافته است.

روز سیاه ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد زمینی غزه چگونه رقم خورد؟

هراس از جسارت بالای نیروهای مقاومت

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نیز در این باره نوشت: با وجود اینکه فعالیت مهندسی (روز گذشته) تنها در عمق ۶۰۰ متری نوار غزه بود، اما یک فرد مسلح توانست بدون اینکه نظامیان اسرائیلی متوجه حضور او شوند، از دهانه یکی از تونل‌ها خارج شده و یک گلوله آر پی جی به سمت ساختمانی بمب‌گذاری شده شلیک کند و این فاجعه بزرگ را به بار آورد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی حماس) نیز پس از اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۲۱ نظامی در خان یونس در پیامی تصویری تاکید کرد: آنان را ریشه کن و خاموش ساختیم!

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته را سخت‌ترین روز از آغاز جنگ دانست و اعلام کرد که ارتش اسرائیل تحقیقات در این باره را آغاز کرده است.

براساس آمارهای ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد زمینی غزه تاکنون ۲۲۱ نظامی صهیونیست کشته شده اند و کل آمار نظامیان کشته شده از آغاز عملیات طوفان الاقصی به ۵۵۶ نظامی رسیده، آماری که منابع موثق آن را بسیار بالاتر می دانند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    16 1
    انشاالله هر روز صهیونیست ها همینجور سیاه باشد تا نسلشان منقرض شود
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      اسقاطیل مرد جنگ طولانی نیست و نخواهد بود. این همه هزینه در حال نابودی اسقاطی شده اسقاطیله. اینکه نوشتید هولناکترین به نقل از منابع عبری،‌ یه گریز بزنید ۲۵هزارنفر کشته شدند در غزه،‌ اینکه وحشتناکتر و مایوس کننده تره برای امام زمان که این همه مسلمان کشته بشوند و ما نشستیم نگاه میکنیم...آمریکا با جرات میاد و بمب رو رسما به اسرائیل میده...یعنی چی آخه!؟
  • DE ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    2 0
    پزشکان رژیم آپارتاید نژاد پرست کودک کش در به هم دوختن تکه پاره شده های زخمی های جنگ تبحر دارند زیرا تمام تروریست های داعشی زخمی را سالها به اسقاطیل منتقل و به هم میدوختند. فریزرت !های آنها پر از دست و پا و چشم و گوش و قطات یدکی انسانها است. یکی از درآمدهای این رژیم فروش اعضاء بدن فلسطینی هاست.
  • اسلام دوست IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    6 0
    چوب خدا صدا ندارد! چاه نکن بهر کسی اول خودت بعد کسی سنت خداست که حق بر باطل و مظلوم بر ظالم پیروز شود به امید پیروزی کامل جبهه اسلام بر یهود صهیونیسم
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    2 0
    بنظرم راهبرد مقاومت فلسطین بخید گرفتن تلفات از نیروهای صهیون باشه تا امار تلفاتشون رو بالا ببرن
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      1 0
      اگه کاری که اونا میکنن یعنی مین گذاری رونیروهای قسام انجام بده مقاومت میتونه کمترین تلفات روبده باید با شیوه ی خودشون باهاشون جنگید وبه محض وارد شدن توی هرخونه ایی بترکونیش اون کوادکوپترهام خیلی کمک کننده بودن دراین عملیات ها
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    2 0
    باید دست این مبارزهایی که فقط دوتا گلوله ارپی جی رو خرج ایناکردن بوسیدوسجده شکر بجا آورد وقتی میبینی دشمن احمقت با دست خودش وسیله ی مرگش روفراهم می‌کنه ودست خداازاستین این ادمهابیرون آمده تا حماقت وجنایت روبخودشون برگردونه الحمدالله رب العالمین ومکرو ومکراالله والله خیرالماکرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس