امروز؛ آخرین روز ثبت‌نام تبلیغات تلویزیونی نامزدها

ثبت‌نام نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تبلیغات تلویزیونی که از دوشنبه پیش آغاز شده بود، امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش مشرق، نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان امروز فرصت دارند از طریق سامانه ستاد تبلیغات به نشانی https://em۱۴۰۲.ir/login برای استفاده از فرصت تبلیغاتی خود ثبت‌نام کنند.

طبق گفته پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، هر کدام از نامزدهای انتخابات مجلس ۲۰ دقیقه فرصت تبلیغات تلویزیونی دارند که از شبکه انتخاباتی همان استان پخش خواهد شد.

رسانه ملی امسال در راستای برقراری عدالت رسانه‌ای و با هدف فراهم ساختن فرصت برابر تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وعده راه‌اندازی حدود ۲۰۰ کانال انتخاباتی را در سراسر کشور مطرح کرد که راه‌اندازی آن‌ها از هفته گذشته در استان‌های مختلف آغاز شده است.

هر استان به تناسب تعداد حوزه‌های انتخابیه و تعداد نامزدهای انتخاباتی شاهد راه‌اندازی چندین کانال انتخاباتی خواهد بود که شهروندان هر استان با جستجوی مجدد کانال‌های تلویزیونی برروی گیرنده‌های خود می‌توانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

این شبکه‌ها در کنار شبکه‌های اصلی رسانه ملی وظیفه تبیین انتخابات و معرفی کاندیداها را برعهده دارند تا از طریق رسانه ملی پیشنهادها و برنامه‌های آینده خود را برای مردم حوزه انتخابیه خود بیان کنند.

فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بازه زمانی یک هفته مانده به برگزاری انتخابات که به تبلیغات کاندیداها اختصاص دارد، از این شبکه‌ها پخش خواهد شد.

بنا به گفته رئیس رسانه ملی، علاوه بر اینکه امسال به ازای هر حوزه انتخابیه، یک کانال تلویزیونی ۲۴ ساعته در ۷ روزی که برای ایام تبلیغات مشخص شده، تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را پخش خواهد کرد، تلوبیون هم یک صفحه در اختیار هر نامزد قرار خواهد داد که بتوانند ویدئوهای تبلیغاتی خود را در آن بارگزاری کنند.

نامزدهای انتخابات مجلس درصورت داشتن هرگونه سوال درباره نحوه ثبت‌نام تبلیغات تلویزیونی با شماره ۰۹۱۰۶۰۴۴۴۸۶ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    در انتخابات شرکت می کنم و به نامزدی رای می دهم که برای جوانی جمعیت کشور دغدغه و برنامه داشته باشد.
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    ی سوال اگ من ب کسی رای بدم اون دزد و اختلاسگر و فاسد از آب در بیاید آیا من هم در جرمش شریکم ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس