چهره‌های ضدایرانی و برخی سلبریتی‌ها آزادی الهه محمدی و نیلوفر حامدی را تبریک گفتند

چهره‌های ضد ایرانی و برخی سلبریتی‌ها، آزادی الهه محمدی و نیلوفر حامدی را تبریک گفتند.

به گزارش مشرق، امروز رضا پهلوی و مسیح علی‌نژاد، نیلوفر حامدی و الهه محمدی را ۲ روزنامه‌نگار شجاع نامیدند و آزادی آنان را تبریک گفتند.

در کنار این دو نفر چهره‌هایی چون رضا کیانیان، هومن سیدی، هانیه توسلی، وریا غفوری، طناز طباطبایی، تهمینه میلانی و سپیده رشنو با انتشار مطالبی از این دو خبرنگار حمایت کردند.

این ۲ خبرنگار به اتهام همکاری با دولت آمریکا برای براندازی در دادگاه بدوی به ۷ و ۱۰ سال حبس محکوم شدند.

همۀ این چهره‌ها پیش از این نیز در جریان فتنه پاییز گذشته با جریان ضدانقلاب هماهنگ عمل می‌کردند.

به گزارش فارس، سی‌ام مهرماه ۱۴۰۲ بود که شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران رای پرونده هر دو متهم را پس از برگزاری جلسات دادگاه و تحقیقات به عمل آمده، اخذ آخرین دفاع و ملاحظه لوایح دفاعیه وکلای مدافع صادر کرد.

براساس رای صادره، الهه محمدی به اتهام همکاری با دولت متخاصم آمریکا، به تحمل ۶ سال حبس، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت کشور ۵ سال حبس و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به تحمل یک سال حبس محکوم شد.

نیلوفر حامدی متهم دیگر پرونده نیز به اتهام همکاری با دولت متخاصم آمریکا به تحمل ۷ سال حبس، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت کشور ۵ سال حبس و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به تحمل یک سال حبس محکوم شد.

همچنین، هر ۲ متهم با توجه به اقدامات ضد امنیتی به استناد بندهای پ، ح و ذ ماده ۲۳ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲، به عنوان مجازات تکمیلی به مدت ۲ سال از عضویت در احزاب، گروه‌ها، دسته‌جات سیاسی و فعالیت در فضای مجازی، رسانه‌ها و مطبوعات محروم شدند.

در رای دادگاه آمده است، ایام بازداشت به استناد ماده ۲۷ قانون مجازات اسلامی کسر و محاسبه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، هر دو متهم ممنوع الخروج بوده و تا زمان صدور رای دادگاه تجدیدنظر هر کدام با سپردن قرار وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی بیرون از زندان خواهند بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    58 3
    اینا پشتشون به بالا گرمه و وسیله هستند وثیقه ۱۰ میلیاردی کار هر کسی نیست ضد انقلاب دنبال سواستفاده هستند و به هرکسی ممکنه نظر کنند حالا چون تبریک گفتند اینها تا ابد باید میموندن تو حبس
    • محمدقزل IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      16 0
      باید این سلبریتی های بی وطن وجاسوس غرب که دوزار برای این مردم ارزشی ندارن وقتشه که محاکمه وزندانی شوند
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    41 2
    چه اخر عاقبتی برا خودشون درست کردن
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      چه آخر و عاقبتی؟ خب اگه این طوره، نواب صفوی و ... چه آخر و عاقبتی برای خودشان درست کردند؟ شما از خودت سوال نمی پرسی که مسئولین چه کشوری درست کردند؟
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    37 1
    مشتی سلبریتی نجس
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      4 0
      سلبریتی های بیسواد ، متوهم و از خود راضی در حادثه تروریستی کرمان و نسل کشی غزه لالمونی گرفته بودن حالا برای آزادی دو خبرنگار معلوم الحال زبان باز کرده اند تف بر شما حروم زاده های بیگانه با انسانیت
  • CA ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    34 0
    وقتی این وطنفروشها از کسی حمایت کنن یعنی اسرائیل حمایتشون کرده.
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    1 61
    به امام حسین حرف تون مفته ، مفت ! یکی باید از اون مردک بپرسه همکاری با دولت متخاصم ( امریکا ) رو از کجات درآوردی آخه ؟! چرا بی تقوائی میکنی از خدا نمیترسی ؟! نمیدونی این کارها معنائی جز بازی با آبرو و اعتبار نظام نداره ؟! از دلسوزان مملکت تقاضا دارم اجازه ندن این مردک بی دین و بی تقوا با آبرو و حیثیت انقلاب و نظام بازی کنه ! این دو تا شیرزن فقط به مسؤلیت حرفه ای خود عمل کردند ولاغیر !
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      4 0
      حدس میزن محسن برهانی باشی
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      امام حسین علیه السلام: همانا من از روى سبكسرى و گردنكشى، و نيز براى ايجاد فساد و ستمگرى دست به اين قيام نزدم، بلكه براى اصلاح اوضاع امّت جدّم قيام كردم، و مى‏خواهم «امر به‏ معروف‏» و «نهى از منكر» كنم، و به روش جدّم و پدرم على بن ابى طالب علیه السلام عمل كنم. و اما این دو دختر، دقیقا برعکس این حدیث دقیقا برای امر به منکر و نهی از معروف تا این لحظه هررر کاری کرده اند، در مورد گردنکشی و سبکسریشان هم خداوند بهترین قاضی هستند،پس ازین ببعد لطف کنید قسم شریف به نام حضرت اباعبدالله علیه السلام رو حداقل برای مواردی بکار ببرید که با کنه و ذات مطلب همخوانی داشته باشه
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    حقیرترین و پست ترین افراد هم با کسی که بهشون نعمت داده به نیکی رفتار میکنند، این چند سلبریتی که نام بردید، اینها نان چه کسی رو میخورند؟! نان الهه محمدی و نیلوفر حامدی رو !؟ نان مسیح علی‌نژاد و رضا پهلوی رو!؟ یا نان خدای این افراد رو ؟! چطوره که اینها روزی همچنان از خدا میگیرند و طبل شکم نشخوار میکنند، ولی همچنان آب و تلاش خود را به آسیاب دشمنان دستورات خداوند و مبارزه کنندگان با حجاب و حکم الهی، میریزند؟!، این موجودات چقدر بدبخت، حقیر و پست اند که با ولی نعمت خودشون خداوند ، اینطور نیرنگ می بازند.........از این جانوران منافق که حرمت هیچ نان و نمک و خوبی نمی‌شناسند‌ باید ترسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس