علینژاد «مهمان ویژه» کنفرانس امنیتی مونیخ

مسیح علینژاد عنصر وابسته به تروریست‌های ضد ایرانی، امسال نیز مانند سال گذشته «مهمان ویژه» کنفرانس امنیتی مونیخ بود؛ به همین مناسبت به برخی مواضع ویرانی‌طلبانه او پرداخته‌ایم.

به گزارش مشرق، «مسیح علینژاد» چهره بد نام ضدایرانی اپوزیسیون، امسال نیز همچون سال گذشته از مدعوین «کنفرانس امنیتی مونیخ» بود.

این چهره ضد ایرانی و جنگ‌طلب، سال گذشته نیز پس از فروکش‌کردن اغتشاشات، در «کنفرانس مونیخ» حاضر شد و به همراه «حامد اسماعیلیون» عنصر وابسته به گروه تروریستی منافقین، خواهان ایجاد «منطقه پرواز ممنوع» در ایران، مشابه بنغازی (لیبی) و حمله به کشورمان شد.

«علینژاد» امسال نیز برای تکرار ادعاهای ضد ایرانی خود در «کنفرانس مونیخ» حاضر شده است؛ او در مونیخ در مصاحبه با شبکه «اینترنشنال» وابسته به رژیم صهیونیستی، از ضرورت منزوی‌کردن نظام و مردم ایران سخن گفته است.

این عنصر ضدایرانی، صرفاً در «کنفرانس مونیخ» خواهان حمله به مردم ایران نشده بود؛ نامبرده در آبان سال گذشته نیز در بحبوحه اغتشاشات، در مجمعی موسوم به «هالیفکس» در کانادا، پیاده‌کردن طرح منطقه پرواز ممنوع در استان کردستان و شبیه‌سازی وضعیت این استان با شهر بنغازی لیبی را به قدرت‌های غربی پیشنهاد داده بود.

«علینژاد» در حاشیه کنفرانس «هالیفکس» در گفت‌وگو با شبکه صهیونیستی اینترنشنال به صراحت از ناتو خواست به ایران حمله کند. وی عنوان کرد که به رهبران غربی می‌گویند به ایران حمله نظامی نکنید؛ رهبران غرب نباید به این حرف‌ها گوش دهند.

علینژاد «مهمان ویژه» کنفرانس امنیتی مونیخ

این عنصر ضد ایرانی و جنگ‌طلب، علاوه بر تکرار گزاره «حمله به مردم ایران»، تمایل شدیدی نیز به تجزیه کشورمان دارد؛ «علینژاد» از عناصر ثابت محافل تجزیه‌طلبی است و با سرکردگان گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب نشست و برخاست‌های زیادی دارد.

شهریورماه سال جاری، فایل صوتی «عبدالله مهتدی» سرکرده گروهک تجزیه‌طلب کومله افشاء شد که در آن عنوان شد در جریان اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱، دو تن از چهره‌های سرشناس اپوزیسیون یعنی «مسیح علینژاد» و «حامد اسماعیلیون»، با «مصطفی هجری» سرکرده «حزب دموکرات» که آشکارا بر تجزیه کردستان از ایران تأکید می‌کند دیدار داشتند و وعده‌هایی بین آن‌ها رد و بدل شده است.

علینژاد «مهمان ویژه» کنفرانس امنیتی مونیخ

«علینژاد» اخیراً با «برنارد لوی» نیز ارتباطات زیادی داشته است؛ «لوی» یک فرد صهیونیست و عضو سازمان جاسوسی فرانسه و ناتو است که حوزه کاری‌اش نقشه‌کشی برای تجزیه کشورهاست؛ در هر نقطه‌ای از جهان که بنا به خواست ناتو و غرب، تجزیه‌ای صورت گرفته است، رد پایی از این جاسوس فرانسوی مشاهده می‌شود.

علینژاد «مهمان ویژه» کنفرانس امنیتی مونیخ

«برنارد لوی» که کتابی به عنوان «امپراتوری و پنج پادشاه» تألیف کرده و در آن صراحتاً از ضرورت تجزیه ایران سخن گفته است، سال گذشته واسطه دیدار «مسیح علینژاد» با «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه بود؛ دیداری که در آن باز هم «علینژاد» خواسته شیطانی و متوهمانه خود مبنی بر حمله به مردم ایران را مطرح کرد.

علینژاد «مهمان ویژه» کنفرانس امنیتی مونیخ

اما «مسیح علینژاد» علاوه بر تبلیغ «تجزیه ایران» و «حمله به مردم ایران»، تمایل شدیدی نیز به «تحریم مردم ایران» دارد؛ او پای ثابت امضای درخواست‌ها برای تحریم مردم ایران و حتی نرساندن دارو به کودکان معصوم بیمار در ایران است.

نام «کودکان پروانه‌ای» به کرات در رسانه‌ها مطرح شده است؛ کودکانی که به سبب یک بیماری، پوست‌شان مانند بال‌های نازک پروانه به شدت شکننده است و با اندکی تماس دچار تاول‌های آبکی یا خونی شده و با پیشروی زخم، به تدریج بافت پوست‌شان از بین می‌رود؛ واردات پانسمان مخصوص این کودکان معصوم به دلیل تحریم دارویی رژیم آمریکا علیه مردم ایران ممنوع است؛ «مسیح علینژاد» یکی از طرفداران پروپاقرص این تحریم‌ها علیه مردم ایران است و از هر موضع‌گیری، سخنرانی، نامه، مکاتبه و طوماری برای تحریم مردم ایران حمایت می‌کند.

«علینژاد» البته اشتهای سیری‌ناپذیری نیز برای غارت اموال مردم ایران دارد؛ او از جمله افرادی است که با ادعای دروغین آسیب دیدن از ناحیه جمهوری اسلامی ایران، راهی دادگاه در آمریکا شد و درخواست دریافت خسارت از پول‌های بلوکه شده ملت ایران در آمریکا را مطرح کرد.

«هومن فخیمی» که وکیل دعاوی دادگاه‌های آمریکا است، چندی پیش در یک افشاگری از طمع ۷۰۰ میلیون دلاری «مسیح علینژاد» به پول‌های مردم ایران با توسل به دروغ، خبر داد و گفت: این پرونده خانم علینژاد علیه ایران و پول نسل‌های آینده ایران است؛ هر ایرانی باید خونش بجوش بیادکه دارند اینطور رفتار می‌کنند.

علینژاد «مهمان ویژه» کنفرانس امنیتی مونیخ

«امیر اعتمادی» از عناصر ضدانقلاب نیز چندی پیش فاش کرد که «شیما بابایی» و همسرش «داریوش زند» که تحت امر «مسیح علینژاد» هستند و از وابستگان گروهک تروریستی منافقین می‌باشند، به اسم حمایت از زندانیان سیاسی در ایران از نهادهای حقوق بشری پول می‌گیرند و این پول را به مصرف شخصی می‌رسانند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • رضا IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    24 0
    خاک برسر کنفرانس مونیخ!!
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      2 0
      میمون چی توز
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      3 0
      یک پتیارۀ هرزۀ بی ارزش !!!!!!
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      2 0
      میگم اونجا...... خونه هست یا کنفرانس مونیخ که این مصی موسیخ رفته اونجا؟؟!
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    30 0
    علینژاد «مهمان ویژه» کنفرانس امنیتی مونیخ/// ههههه. اول یه شیشه ادکلن رو این زنیکه خالی کنن بلکه جلوی بوی گندشو بگیره. حتی نتانیاهو هم حاضر نیست با این آشغال حرف بزنه. مصی بیشرف مزدور کثافت CIA. عاقبت تورو هم خواهیم دید پست فطرت.
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    4 0
    مگه این ضعیفه بوگندو هنوزم زنده است؟؟؟!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    12 0
    پا قدم نحسی داشتی برای غربی ها-مصی انتره استان اودیوکا اوکراین توسط روسیه تصرف شد
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    1 0
    بر این زباله لعنت
  • باغبان پیر FR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    1 0
    این دختره مغزش پاره سنگ بر میدارد
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    2 0
    در اون کنفرانسی که این دیگه واردش میشه را باید گل گرفت!!!خخخخخخخخخ
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    میره به مهمانان چایی بده
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    چه صفت برازنده ای برای تو پست فطرت
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    دیوونه اس این موفرفری
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    2 0
    خود نجاسته این زنک
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    2 0
    نماد متعفن جنبش فواحش هستند توله سگ هایی در داخل که برایش کف و سوت می‌زنند وناموس و شرف خود را به امثال این هرزه های دوره گرد تقدیم کردند
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      0 0
      لعنت بر مصی و دارو دسته اش
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    4 0
    چه قدر بدبخت شدن که این حشره رو دعوت کردن.
  • DE ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    مصي امسال مهمان ويژه نبود، مصي تنها در ميان حاضرين بود و ٧٠ ثانيه عرعر كرد! اينكه شما ميخواهيد مصي را بزرگ كنيد جاي پرسش داره! اسي و مصي مهره سوخته هستن، به نظرم روي عبدالله مهتدي (بزي) سرمايه گذاري كنيد
  • هادی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    دعوت نشده الکی گندش نکنید. بین جمعیت بوده و همین این که انقدر تابلو هست که بین اپوزیسیون هم جایی ندارد و اعتبارش ۰ هست
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    تاریخ مصرف این شپش دیگه تموم شده
  • DE ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    طمع ۷۰۰ میلیون دلاری پولی نژاد به اموال مردم ایران در امریکا !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس