کد خبر 1565953
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
ایران همواره حمایت خود را از اصل چین واحد اعلام کرده است

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص نتایج انتخابات تایوان، گفت: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر حمایت قاطع خود را از حق جمهوری خلق چین برای دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی خود اعلام می‌دارد.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص نتایج انتخابات تایوان، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران احترام به تمامیت سرزمینی و حاکمیت ملی کشورها را از مبانی سیاست خارجی خود می‌داند و در این چارچوب همواره حمایت خود را از اصل چین واحد اعلام کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: در این راستا جمهوری اسلامی ایران بار دیگر حمایت قاطع خود را از حق جمهوری خلق چین برای دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی خود و همچنین اتحاد مجدد چین بر مبنای توسعه مسالمت آمیز دو سوی تنگه را اعلام می‌دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دلسوز IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    2 8
    وقتی قرار بود نوکر باشین خب نوکری امریکا هزاران برابر بهتز بود...
    • DE ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      1 0
      نوکر من نوکری داشت اسمش مثل تو بود. یک ذره انصاف اگر داشتی میفهمیدی که از هزاران سال پیش تا بحال چین و تایوان یک امپراطوری بوده که زبان واحد و پول و فرهنگ و معیشت واحدی داشته و دارند. اما اینکه که میگویی ،،آمریکا،، اشتباه است چون خود آمریکا جعلی است و سرزمین بومی سرخ پوستان را با زور تصاحب و همه اهالی بومی را کشتند. اگر تاریخ را بخوانی میفهمی که از سراسر اروپا هر چه نخاله و دزد و قمه کش و اوباش بودند با کشتی به آمریکا رفتند و شدند اینی که هستند یعنی عین متجاوز و درنده و زورگو و تازه یک سگ وحشی بچه اشان است که انداختند بجون فلسطینیها به اسم صهیون که هنرشان کشتن زن و بچه بی پناه است. اگر چینی ها بی معرفتی کردند و بخاطر دلارهای شیخ صهیون بیانیه ضد ایرانی را امضاء کردند غلط کردند ولی به خاطر این اشتباه آنان نمیشود اشتباه دیگری کرد و از روی لجبازی پا روی حقیقت گذاشت. ایران نوکر هیچ کشوری نیست و هزاران سال اجداد و پدران و مادرانشان بر نصفی از قاره آسیا حکومت میکردند و همیشه دادگر بوده اند و حمایت از مظلومان میکرده اند که سراسر تاریخ این سرزمین پر از دلاوریها و پهلوانان بوده و مردمانی بوده اند که همیشه به مظلومین کمک کرده اند.
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      3 1
      بزمچه امریکا ویرانه است
    • رضا IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      1 0
      ضررهای که آمریکا تو این صدسال به ایران زده رو بررسی کن بعد نظر بده،ضمنا توتمدن چند هزارساله ی چین هیچ وقت متعرض ایران نشده،بعد نوکربودن شما غربگداها کاملا مشخصه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس